سرمربی تیم پدیده خراسان گفت: درست است تغییراتی در کادر فنی سپاهان به‌وجود آمده اما نباید از یاد ببریم که آن‌ها تیم خطرناکی هستند.

به گزارش تسنیم از مشهد مقدس، علیرضا مرزبان دقایقی پیش در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم سپاهان اصفهان اظهار کرد: ما نباید با این تفکر که تیم ما می‌برد یا می‌بازد وارد بازی‌ها شویم و برای خودمان استرس درست کنیم؛ بلکه ما باید بر اساس فاکتورهای اصلی زندگی فوتبالی‌مان که همان کیفیت بازی‌ها است، عمل کنیم.

وی افزود: اگر هر 11 بازیکن ما با 80 درصد توانایی‌شان وارد مسابقات شوند در نهایت ما عملکرد خوبی خواهیم داشت.

سرمربی تیم پدیده خراسان با بیان اینکه اگر لیگ به همین منوال پیش برود ما راضی هستیم، گفت: اگر به مسابقاتی که ما مساوی کردیم نگاه کنید و فکر کنید که ما باید این بازی‌ها را می‌بردیم در نهایت برای خودمان استرس ایجاد کرده و بنده می‌گویم ما با این تفکرات نباید برای خودمان بحران درست کنیم.

مرزبان افزود: در حال حاضر که مثلاً اکبر صادقی در مسابقه ما با سپاهان نیست نباید خیلی به نبود وی فکر کنیم بلکه باید ببینیم چگونه می‌توانیم این پست را حفظ کنیم و در صورتی که سپاهان با سیستم 3 دفاع در مقابل ما قرار گرفت ما چگونه عملکردی داشته باشیم.

وی گفت:‌ درست است تغییراتی در کادر فنی سپاهان به‌وجود آمده اما نباید از یاد ببریم که آنها تیم خطرناکی هستند.

سرمربی تیم پدیده خراسان همچنین با اشاره به حذف‌شدن محمدحسین رجب‌زاده از لیست تیم پدیده گفت: من با محمدحسین رجب‌زاده مشکل ندارم و حتی قبل از ناصحی با وی صحبت کرده بودم اما وی هم‌اکنون گفت در لیست ما نیست و باید مشکل ایشان را از باشگاه بپرسیم.

مرزبان همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا به کادر فنی شما افراد دیگری اضافه خواهند شد  یا خیر، گفت: من از خدا می‌خواهم که این کار اتفاق بیفتد اما این را هم در نظر بگیرید که ما یک بودجه خاصی داریم.

وی همچنین با اشاره به خبرهایی که در مورد تغییر و تحول در کادر فنی پرسپولیس شنیده می‌شود، گفت: بنده معتقدم پرسپولیس می‌توانست با علی‌دایی باز هم وارد کورس قهرمانی شود و اگر ارتباطات حفظ کنند فکر می‌کنم که هنوز هم این اتفاق می‌تواند رخ دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)