سرمربی تیم صبای قم گفت:امیدوارم کمیته داوران فکری به حال این داوری ها بکند.

به گزارش اوج از اهواز، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل فولاد  عنوان کرد: ما شروع خوبی داشتیم. بچه ها منظم بازی می کردند و کار تاکتیکی شان در اوایل بازی خوب بود. یک اشتباه فردی باعث شد که در یک ضد حمله تیم فولاد به گل اول دست یابد. بازیکنان نباید اشتباه کنند زیرا این اشتباهات ممکن است باعث شود تیم گل بخورد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بچه ها باز خوب شروع کردند که متاسفانه با اخراج بازیکن مان روبرو شدیم که این اتفاق هم به نفع فولاد شد و آنها به گل دوم هم رسیدند.

سرمربی تیم صبا بازی بازیکنان اش را ضعیف عنوان کرد و افزود: بازیکنان آنچه که ما میخواستیم را انجام ندادند مخصوصا در خط حمله. به نظرم فولاد در این بازی پیروز نشد، ما این برد را تقدیم به آنها کردیم. بازیکنان ما در این مسابقه اشتباه زیاد کردند. وضعیت ما به گونه ای بود که ما به این برد نیاز داشتیم نه فولاد.

مرفاوی در خصوص داوری این مسابقه گفت: متاسفانه داوری ها سطح لیگ برتر نیست. من فکر می کردم دایی در خصوص بازی سپاهان و پرسپولیس و حواشی داوری آن اشتباه می کند اما حالا می بینیم که آن حرف ها درست است و داوری ها ضعیف هستند. بازی بدون تماشاگر باعث شد داور هرکاری خواست بکند.امیدوارم بازیها با حضور تماشاگران برگزار شود تا داور با مسئولیت سوت بزند.

وی در پایان گفت: امیدوارم کمیته داوران فکری به حال این داوری ها بکند. ما به آینده مسابقات امید داریم. امیدواریم بچه ها وضعیت روحی خوبی پیدا بکنند تا بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)