خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال صبای قم می‌گوید که در بازی مقابل پرسپولیس، بازیکنان صبا، مهاجمان حریف را کنترل کردند.

صمد مرفاوی پس از کسب تساوی خانگی در مقابل تیم پرسپولیس تهران در نشست خبری اظهار کرد: امروز دو تیم بازی خوبی را ارائه کردند و جا دارد به بازیکنان تیمم که توانستند تمام خواسته‌های من را در زمین اجرا کنند و به تیم پرسپولیس که فوتبال خوبی را ارائه کرد، تبریک بگویم.

وی بااشاره به روند صعودی تیم پرسپولیس در رقابت‌های لیگ گفت: با توجه به این روند می‌دانستیم نقطه قوت این تیم در خط حمله است لذا تا حدودی توانستیم مهاجمان این تیم را کنترل کنیم و میانه زمین را در اختیار بگیریم و در حملاتی که داشتیم بتوانیم چند موقعیت خطرناک گل را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم صبای قم با بیان اینکه تیم پرسپولیس می‌توانست در این بازی به گل دست یابد، گفت: پرسپولیس دو موقعیت صددرصد گل را در این بازی از دست داد و می‌توانست این بازی را حداقل با پیروزی به پایان ببرد ولی از خوش‌شانسی ما این موقعیت‌ها به ثمر ننشست و بازی با نتیجه بدون گل پایان یافت و جا دارد به دو تیم صبا و پرسپولیس که در کنار یک فوتبال زیبا بازی جوانمردانه را ارائه دادند، تبریک بگویم.

 

وی ادامه داد: می‌توانستیم در این بازی به گل هم برسیم اما نشد، اما بازیکنان ما مردانه بازی کردند. پرسپولیس مانند همیشه نبود و ما مسلط به توپ و میدان بودیم.

وی ادامه داد: ما مسلط بر بازی بودیم و توانستیم چند موقعیت گل را بر روی دروازه ایجاد کنیم که متاسفانه با بی‌دقتی مهاجمان موقعیت‌ها از دست رفت و نتوانستیم این دیدار را با پیروزی خانگی به پایان ببریم.

مرفاوی با اشاره به دیدار تیم صبای قم و الشباب امارات در رقابت‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا درباره وضعیت زمین چمن ورزشگاه یادگار امام قم گفت: ظرفیت زمین چمن ورزشگاه یادگار امام نسبت به بازی در مقابل داماش گیلان که وضعیت بسیار بدی داشت خیلی بهتر شده بود و همچنین نور ورزشگاه به حالت استاندارد رسانده شده بود. فقط کمی از چمن وسط زمین دچار اشکال است که با توجه به اینکه تیم ما بر روی زمین بازی می‌کند و با توجه به قول‌هایی که مسئولان ورزش قم داده‌اند امیدواریم زمین چمن روز به روز بهتر شود.

وی درباره داوری گفت: داور این دیدار عملکرد خوبی داشت و می‌توانست در یک صحنه مشکوک به پنالتی ضربه پنالتی به نفع ما اعلام کند که این کار را انجام نداد ولی با این حال من نمی‌توانم در مورد آن صحنه قضاوت کنم. باید فیلم بازی را دید و کارشناسان درباره آن اظهارنظر کنند.

سرمربی صبای قم با اشاره به جدایی محسن خلیلی از تیم صبای قم گفت: با توجه به توافقاتی که باشگاه با این بازیکن داشت تصمیم گرفته شد که محسن خلیلی از این تیم جدا شود.

وی افزود: همچنین کریم اسلامی بازیکن آسیب دیده ما دوران مصدومیت را گذرانده و بعد از بازی با ملوان تمرینش را با تیم آغاز کرد که امیدواریم هرچه زودتر به آمادگی کامل برسد تا بتوانیم در بازی‌های آینده تیم‌مان از او استفاده کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)