سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به اینکه تیمش تا آخرین لحظه می‌جنگد، گفت: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم.

به گزارش  مهر، صمد مرفاوی در نشست خبری دیدار تیمش برابر پرسپولیس که بعدازظهر امروز پنجشنبه برگزار شد، در خصوص این مسابقه ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما بازی سختی را پیش رو داریم. لیگ در شرایطی است که چه تیم‌های بالای جدولی و چه پایین جدولی دیدارهای حساسی را پشت سر می‌گذارند و در وضعیت خاصی قرار دارند.

وی با تبریک روز پدر، خاطرنشان کرد: تغییراتی در کادر فنی پرسپولیس چند وقت اخیر به وجود آمده است اما امیدوارم ما بتوانیم شرایط‌مان را با پیروزی در بازی فردا در جدول بهبود بخشیم.

مربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی در جدول ندارد، اما تیم خوبی است و بازیکنان خوب و توانمندی دارد. البته در بازی فردا محکوم به کسب ۳ امتیاز و پیروزی هستیم و تمام تلاشمان را به کار می‌ گیریم که امتیازات کامل را در بازی‌های آتی کسب کنیم و شرایطمان را در جدول بهبود بخشیم. ما باید تمام تلاش‌مان را برای موفقیت در بازی فردا به کار گیریم.

وی در ادامه تصریح کرد: در بازی‌های اخیر تیم پیکان امتیازات زیادی را از دست داد اما تمام سعی و تلاش‌مان این است بتوانیم از نظر فنی و روحی و روانی بازیکنان را برای این بازی مهم آماده کنیم.

مرفاوی تصریح کرد: در دیدارهای گذشته پیروزی‌ها و پنالتی‌های زیادی را هم از دست دادیم که این شاید به مسائل روحی و روانی بازیکنان بر می‌گردد اما وقتی من در نیم فصل تیم را تحویل گرفتم، پیکان تنها ۷ گل زده داشت نه ۲۰ گل.

وی اضافه کرد: ما در بخش حمله مشکل داریم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم که شاید این مساله در هر تیمی وجود داشته باشد.  در پرسپولیس هم که تیم بزرگی است و در آسیا نتایج خوبی را کسب کرده است، اما نتایج خوبی در لیگ برتر کسب نکرده و جایگاهش خوب نیست، اما با این حال ما باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا در بازیهای آتی موفق عمل کنیم.

سرمربی پیکان ادامه داد: تا آخرین لحظه همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم و می‌جنگیم تا بتوانیم به هدفی که داریم که ارتقای جایگاه‌مان در جدول است، برسیم، هرچند اتفاقات فوتبال قابل پیش بینی نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از مهدی رحمتی برای قراردادن سیاوش اکبرپور در ترکیب اصلی مشاوره گرفته‌اید؟، تاکید کرد: چنین مسائلی اصلا وجود ندارد. من برای خودم مستقل هستم و بارها هم بابت این مساله ضربه خوردم.

مرفاوی در پایان در خصوص اینکه آیا برای فصل آینده به پیکان برنامه داده اید، گفت: فعلا تمام فکر و ذهنم معطوف به این سه مسابقه است و هیچ برنامه‌ای برای فصل آتی نداده ام.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)