شرکت گروه ملی که مالک باشگاه استقلال خوزستان است بار دیگر واگذار شد که بر این اساس گفته می‌شود تصمیماتی که اخیرا در مورد باشگاه گرفته شده بود همه لغو خواهد شد.

باشگاه استقلال خوزستان متعلق به کارخانه گروه ملی صنعتی اهواز است. بعد از اینکه کارخانه گروه ملی به عبدالرضا موسوی سپرده شد او امیر سلطانی را به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب کرد و مدتی این باشگاه زیر نظر آنها اداره شد.

با توجه به اتفاقاتی که رخ داده کار انتقال کارخانه گروه ملی به موسوی به سر انجام نرسیده و طبق اظهار نظر صورت گرفته انتقال کارخانه به موسوی منتفی شده و اخیرا هیأت واگذاری جدیدی تشکیل شده تا کارخانه گروه ملی به فرد یا نهاد دیگر واگذار شود.

تقریبا در روزهایی که بحث انتقال گروه ملی منتفی شده بود مدیرعامل وقت باشگاه استقلال خوزستان که با عبدالله ویسی سرمربی این تیم اختلاف داشت در اقدامی غیر منتظره از انتخاب صمد مرفاوی به عنوان سرمربی جدید این باشگاه خبر داد.

بعد از این اتفاقات گفته می‌شود حضور موسوی به عنوان مالک کارخانه گروه ملی به طور قطعی منتفی شده و هیأت واگذاری جدید و سرپرست جدید برای این کارخانه معرفی شدند و قرار است اقدامات لازم در این راستا انجام شود.

با توجه به این شرایط به نظر می‌رسد وضعیت صمد مرفاوی برای هدایت استقلال خوزستان در لیگ هجدهم مشخص نیست. به نظر می‌رسد اتفاقی که دو فصل قبل برای پرویز مظلومی و بحث حضور او به عنوان سرمربی در باشگاه پدیده رخ داد و این مسئله خیلی زود منتفی شد برای مرفاوی به شکلی دیگر در حال تکرار است.

باشگاه استقلال خوزستان در سال‌های اخیر وضعیت نامشخصی داشته و همین مشکلات باعث شد تا این تیم در لیگ هفدهم برای فرار از سقوط تلاش کند. باید منتظر روزهای آینده ماند تا مشخص شود این باشگاه که باکوهی از مشکلات روبه‌رو است چه سرنوشتی پیدا می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)