پرسپولیس نیوز : بنابر ادعای مسئولان باشگاه عجمان و آنطور که محمدرضا خلعتبری هم گفته است طبق قراردادی که با باشگاه عجمان بسته شده است به ازای هر ماه تاخیر در پرداخت حق و حقوق آن باشگاه، جریمه ای 50 هزار دلاری شامل حال باشگاه می شود.

جالب اینکه مسئولان گذشته و حال پرسپولیس در اینباره اظهار نظری نکرده اند. در این ارتباط از معاونت حقوقی باشگاه سوال کردیم که محمود سالارکیا پاسخ داد ما هم در اینباره شنیده ایم ولی هیچ قراردادی ندیده ایم تا مطابقت بدهیم در زمان انعقاد قرارداد هم در جریان کار قرار نداشتیم.

در این ارتباط یکی از مسئولان حقوقی باشگاه ضمن تایید مطلب می گوید با توجه به اینکه مصطفی شکری مسائل حقوقی  در عرصه بین المللی را پیگیری می کند، در جریان کار بوده است. کسی که خلعتبری هم نام او را برد.

سراغ شکری می رویم و او هم می گوید: قرارداد بین دو باشگاه پرسپولیس و عجمان را هرگز ندیده ام. در زمان انعقاد قرارداد هم من در آن دخیل نبودم و مسئولان باشگاه خود در اینباره اقدام کرده اند و اگر مشاور حقوقی همراه آنها بوده، من نبودم.

با این صحبت ها این سوال مطرح می شود که چرا چنین قرارداد مهمی در حالی تنظیم شده است که افراد حقوقی آن را ندیده اند، البته همانطور که بارها گفتیم تعدد درگاه های حقوقی در باشگاه، عدم هماهنگی و حاکم نبودن مدیریت واحد بر تمامی ارکان حقوقی، از مشکلات جدی در باشگاه پرسپولیس بوده است که باید رفع شود. پرسپولیس افراد حقوقی قدرتمندی در اختیار دارد، اما با هم در ارتباط نیستند و هر بخشی کار خود را از کانالی دنبال می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)