باشگاه پرسپولیس هنوز در نقل و انتقالات رخی نشان نداده است اما سوالی که مطرح می شود این است که چه کسی مسئول این کار است؟

به نقل از فارس، صحبت های یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس صرف نظر از اینکه آیا بد موقع بود یا احساسی حاوی یک نکته مهم بود و اینکه تیم قهرمان لیگ برای نقل و انتقالات دچار مشکلاتی است.

پرسپولیسی ها که اولین گزینه شان برای جذب از سوی سپاهان پرید برای جلب رضایت بازیکنان مورد نظر نیازمند پول نقد هستند که ظاهرا این روزها چیزی که پیدا نمی شود پول است چه برسد به نقد آن.

دانیال اسماعیلی فر گزینه ای بود که یحیی گل محمدی از مدت ها قبل روی این بازیکن نظر داشت و حتی با سرخپوشان مذاکراتی هم داشت و به توافق هم رسیده بود اما به یکباره درست در روزی که هنوز مدیرعاملی ساکت قطعی نشده بود خبر رسمی آمد که این بازیکن با سپاهان قرارداد امضا کرد.

در فضای مجازی در مورد مبلغ قرارداد این بازیکن عددهای باورنکردنی عنوان شده است اما ظاهرا این بازیکن با شرایط مالی بهتری نسبت به پیشنهاد پرسپولیس و حتی تراکتور حاضر شده راهی سپاهان شود و البته گفته می شود بخش مهمی از قراردادش را به صورت نقد گرفته است. اگر چنین چیزی صحت داشته باشد برای باشگاهی مثل پرسپولیس جذب بازیکن کار راحتی نیست.

به خصوص که این روزها به غلط یا درست جلب رضایت بازیکنان بسته به شرایط مالی یک باشگاه است و آنچه این روزها از شرایط مالی باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد خیلی اوضاع خوبی نیست. این همان چیزی است که یحیی گل محمدی در موردش نگران است.

گل محمدی از خواب خرگوشی مدیران پرسپولیس گفت و اینکه لیست موردنظرش را به باشگاه تحویل داده و وقتی به همین زودی صدای اعتراضش بلند می شود یعنی در توانمندی مسئولان نقل و انتقالاتی باشگاه شک دارد.

اما مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس کیست؟ پیش از این همه از افشین پیروانی به عنوان مسئول نقل و انتقالات سرخپوشان یاد کرده اند درحالی که این طور نیست. طبق تصمیمی که مدیریت باشگاه گرفته علی رغبتی عضو هیات مدیره پرسپولیس مسئول نقل و انتقالات است اما آیا باشگاه بودجه کافی برای ورود به نقل و انتقالات را دارد یا خیر؟

هنوز تکلیف پرداخت پول برانکو مشخص نیست و از سویی در مورد کالدرون هم هنوز خبری رسمی مبنی بر حل شدن پرداخت پول این مربی آرژانتینی نیامده است. تمدید قرارداد با بازیکنانی مثل بشار رسن و علی علیپور هم بعید است که به همین راحتی باشد.

از سوی دیگر پرسپولیس در خط دروازه به طور حتم نیازمند یک دروازه بان ششدانگ است. از رشید مظاهری و حامدلک به عنوان دو گزینه اصلی یحیی برای درون دروازه سرخپوشان یاد می شود اما جذب هر یک از این دو برای پرسپولیس هزینه دارد.

در لیست یحیی نام نفرات دیگری هم به چشم می خورد که قاعدتا برای جذب آنها قبل از هر چیز باشگاه باید پول داشته باشد. آیا تیم قهرمان می تواند با جیب خالی و بدون پیش پرداخت مناسب قدم در نقل و انتقالات بگذارد؟

پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند و به فکر بستن تیم باشد. همه این مسائل دغدغه های کادرفنی سرخپوشان است و باید دید سرانجام وزارت ورزش تکلیف هیات مدیره ناقص این باشگاه را تا قبل از پایان نقل و انتقالات روشن می کند یا خیر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)