خبرگزاری پرسپولیس : رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: دیدار تیم های کشتی فرنگی صبای قم و پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر کشتی فرنگی برگزار نمی شود.

محسن حلوایی اظهار داشت: بر اساس برنامه ای که سازمان لیگ فدراسیون کشتی به ما داده بود و سایر تیم ها نیز از آن مطلع بودند آماده بودیم تا در هفته نخست لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور به میدان برویم اما به ما خبر دادند که این هفته مسابقه ای نداریم.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد چند تغییر در برگزاری دیدارهای هفته نخست لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور انجام شده است چون از جمع شش تیمی که قرار بود لیگ را آغاز کنند، چهار تیم این هفته به روی تشک نرفتند و تنها یک مسابقه به انجام رسید.

رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه قرار بود فرنگی کاران صبای قم برابر کشتی گیران پرسپولیس به روی تشک برود، ابراز کرد: با توجه به درخواست باشگاه پرسپولیس، مسابقه صبای قم در نخستین هفته رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور با این تیم با یک هفته تاخیر به انجام خواهد رسید.

وی یاد آور شد: تیم کشتی فرنگی باشگاه صبا به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم و در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی باید در هفت وزن با پنج حریف مدعی در فصل جدید پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور به رقابت بپردازد.

حلوایی اضافه کرد: پس از برگزاری جلسه هماهنگی تیم های حاضر در فصل جدید مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، حضور شش تیم در رقابت‌های این دوره قطعی شد که یکی از آنها صبای قم خواهد بود و تیم ها باید از پنجشنبه بیست و هشتم دی ماه در شهرهای مختلف به مصاف یکدیگر می رفتند اما تنها دیدار فولاد ماهان اصفهان و هیئت فارس در اصفهان برگزار شد و تیم ماهان با حساب هفت بر صفر حریف خود را شکست داد تا یکی از مدعیان این فصل لقب بگیرد.

وی عنوان داشت: بر اساس آنچه که در جلسه هماهنگی فدراسیون کشتی تصویب شد، قرار بود مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی با حضور تیم های موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار، فولاد ماهان سپاهان اصفهان، پرسپولیس مازندران، صبای قم، هیئت کشتی خوزستان و هیئت کشتی فارس از به شکل رفت و برگشت برگزار شود اما گویا تیم سبزوار از مسابقات کنار کشیده است.

لازم به ذکر است: بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون کشتی قرار بود در هفته اول این رقابت ها، تیم کشتی فرنگی موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار با هیئت کشتی خوزستان، فولاد ماهان سپاهان اصفهان با هیات کشتی فارس و پرسپولیس مازندران با صبای قم مسابقه بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)