فیلم مستند پوکر پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا منتشر خواهد شد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، ستاره طلایی پرسپولیس همچنان در حال درخشش و قلب هواداران سرخ همچنان سرشار از افتخار و گرمی است؛ دومین فینال طی ٣ فصل اخیر لیگ قهرمانان. اوج این تداوم زیبا و غرور انگیز اما اینجاست که یقینا این اتفاق بدون همدلی و انرژی مثبت و صمیمانه هواداران، هرگز ممکن نبود!

امروز بیش از هر زمان دیگر، به خود می بالیم که قدم در مسیر سخت و البته شیرین ساخت برشی از غرورانگیزترین بخش تاریخ باشگاه پرسپولیس گذاشتیم. برخود لازم می‌دانیم همینجا از همه هواداران و یکایک آنها که مایه دلگرمی و یاری رسان ما در ساخت مستند ۴×۶ (پوکر) بودند سپاسگزاری کنم؛ از یحیی گل‌محمدی، کریم باقری، حمید مطهری و افشین پیروانی گرفته تا تک تک بازیکنان، و از جعفر سمیعی مدیر عامل باشگاه و همه ارکان و کارکنان باشگاه، امیر جلیلوند؛ مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری آتیه داده پرداز و تمامی زیرمجموعه تابعه، محسن خانجهانی؛ کارگردان صاحب سبک و کارکشته سینمای مستند ایران و یکایک همکاران حرفه ای فنی و تولید فیلم، سیامک آقایاری ؛ مشاور ورزشی و مجریان طرح گرفته تا علی کریمی؛ اسطوره فنا ناپذیر سرخپوشان، علی پروین، حسین کلانی و حمید استیلی، مهرداد میناوند و برانکو ایوانکویچ، ممنونیم که با همه وجود، سرشار از صداقت و یکدلی، ما را در تهیه سندی زرین از تاریخ پرسپولیس یاری کردند.

اینک زمان مناسبی است که این نوید را به شما هوادارن پرشور پرسپولیس بدهیم که پیش فروش مستند ۴×۶ (پوکر) از شنبه ۲۲ آذر ساعت ۲۲ آغاز می‌گردد.
با توجه به شرایط کرونا و خیل کثیر هواداران عرضه این فیلم بصورت حضوری امکان ندارد لذا تنها از طریق لینک که در صفحه پرسپولیس و فروشگاه اینترنتی هوادار قرار می‌گیرد امکان پذیر خواهد بود.

به امید سرافرازی تیم پرسپولیس و ان شاء الله قهرمانی در آسیا

ارادتمند

حمیدرضا قرایی

تهیه کننده مستند پوکر

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)