خبرگزاری فارس: مسعود درست به موقع ظاهر شد/ پاداش وفاداری به باشگاه

سایت اسپانیایی زبان مارکا با تمجید از هافبک ایرانی اوساسونا در به ثمر رساندن گل اول تیمش مقابل لوانته نوشت: مسعود درست به موقع ظاهر شد.

سایت اسپانیایی زبان مارکا با اشاره به گلی که مسعود شجاعی شب گذشته برای اوساسونا به ثمر رساند، با تیتر «مسعود درست به موقع ظاهر شد» به تمجید از این بازیکن ایرانی پرداخت.

شجاعی که به دلیل مصدومیت مدت زیادی از ترکیب تیمش دور بود و در این فصل بسیار کم به میدان آمد، شب گذشته توانست با حضور در دقیقه 80 در دقیقه 88 اولین گل تیمش را مقابل لوانته به ثمر برساند تا در نهایت اوساسونا با نتیجه 2 بر صفر به برتری برسد.

مارکا در این باره نوشته است: مسعود از مدت‌ها پیش به عضویت باشگاه اوساسونا درآمده؛ اما فوتبال و زندگی چندان عادلانه با او رفتار نکردند. هافبک ایرانی در این فصل بسیار کم در ترکیب تیم به میدان رفت؛ اما شب گذشته مقابل لوانته ستایشی را که شایسته آن بود، دریافت کرد.

وی که در این فصل تنها 70 دقیقه به میدان رفته از دقیقه 80 در دیدار اوساسونا و لوانته وارد زمین شد، اما همین 10 دقیقه برای پیروزی تیمش کافی بود. شوت از راه دور شجاعی باعث شد گل اول اوساسونا به ثمر برسد تا بازیکن ایرانی پاداش وفاداری‌اش را به عنوان یک بازیکن و یک انسان دریافت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)