بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اعتماد به جوان‌ها و بهره‌گیری از نیروهای مستعد تیم‌های پایه می‌تواند پرسپولیس را برای سال‌های آتی از نظر نیروی انسانی به خوبی تامین کند.

مسعود زارعی در مورد پیروزی اخیر نوجوانان در دربی سرخابی‌ها اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم با تدابیر آقای آشوبی و زحمات کادر فنی سه امتیاز مهم را بگیریم و از این بابت خوشحال هستیم. خدا را شکر روند تیمی ما خوب بوده با زحماتی که آقای خلیلی و کادر فنی می کشند توانستیم انتظارات را برآورده کنیم. 

وی در ادامه با اشاره به روند کلی تیم‌های پایه پرسپولیس در فصل جاری تاکید کرد: خدا را شکر اگر به شرایط تیم های پایه پرسپولیس در جدول رده های پایه نگاه کنیم متوجه می شویم تیم امید دوم است و جوانان در رده دوم قرار دارد و تیم نوجوانان سوم است که این نشان می دهد برنامه ریزی خوبی روی تیم های پایه صورت گرفته و با نتایجی که این تیم ها کسب کرده اند، نتیجه را به خوبی می بینیم.

مربی تیم نوجوانان در مورد حضور تعدادی از بازیکنان رده پایه پرسپولیس در تیم بزرگسالان خاطرنشان کرد: این موضوع یک اتفاق خوب برای تیم های پایه و بازیکنانی که در این تیم ها حضور دارند، محسوب می شود. اگر این شرایط حفظ شود و این نفرات بتوانند جواب خوبی به اعتماد گل محمدی و مربیان بزرگسالان بدهند، بازیکنان رده های سنی پایه پرسپولیس در سال های آینده حرف های زیادی برای گفتن دارند. همه امیدوار هستیم نفراتی مانند محمد عمری و بازیکنان جوان دیگر که به تیم بزرگسالان می رسند، بتوانند این روند خوب را حفظ کرده و آن را ادامه دهند. بازیکنی مثل محمد عمری با رقم پایین از تیم های پایه به رده بزرگسالان رسیده اما در حال حاضر در ایران همه او را می شناسند و نامش را بر سر زبان می آورند. امثال محمد عمری جزو سرمایه های باشگاه هستند و می توان به آنها اعتماد کرد.

زارعی در خصوص وضعیت تیم بزرگسالان گفت: شرایط بسیار خوب است. تیم در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد و با ارائه بازی های با کیفیت روند حرکتی خوبی را دارد و باید به این دلیل به گل محمدی و کادر فنی تبریک گفت. 

مدافع اسبق پرسپولیس در مورد نمایش این تیم در جام حذفی خاطرنشان کرد: جام حذفی جام شگفتی ها است و بازیکنان و کادر فنی یک تیم کم نام و نشان می توانند با برگزاری یک بازی دیده شوند و این موضوع باعث بالارفتن انگیزه می شود تا حتی صد برابر بازی های دیگر انرژی بگذارند. به هر حال پرسپولیس با تجربه بالای کادر فنی و بازیکنان خود موفق شد این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد و به مرحله بعد صعود کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)