مسعود شجاعي بازيكن ايراني تيم لاس پالماس دسته دوم ليگ فوتبال اسپانيا گفت: هميشه ديگران مي‌ گويند گلهاي من زيبا است اما من مي‌ خواهم در فصل جاري تهاجمي تر باشم و شمار مهمي‌ از گلها را به ثمر رسانم .

به گزارش ايرنا، شجاعي امروز در يك كنفرانس خبري در شهر لاس پالماس مركز جزيره بزرگ قناري اسپانيا افزود: مهاجماني وجود دارند كه در يك سال ۳۰ گل به ثمر مي‌ رسانند و بسياري از گلهاي آنها شبيه به گلي‌ است كه من چهارشنبه شب در مقابل تيم سابادل به ثمر رساندم.

شجاعي هفته گذشته به تيم لاس پالماس ملحق شد و چهارشنبه شب براي نخستين بار با اين تيم در ديدار جام حذفي اسپانيا شركت كرد و در دقيقه ۱۴ بازي، نخستين گل تيمش را به زيبايي به تور دروازه سابادل چسباند. اين ديدار در پايان با نتيجه سه بر يك به نفع لاس پالماس به پايان رسيد .

او در مورد جايي‌ كه در زمين بازي مي‌ كند، گفت: من به عنوان هافبك بازي مي‌ كنم اما در لاس پالماس در اين نقطه بازيكن بسيار خوبي‌ نظير خوان كارلوس والرون بازي مي‌ كند. من در هر جايي‌ از زمين كه نزديك به منطقه بازي رقيب باشد، مي‌ توانم خوب بازي كنم.

شجاعي ادامه داد: ما روز يكشنبه، ديداري را با خائن داريم كه به نظر آسان مي‌ رسد اما ديديم كه چگونه تيم خائن موفق شد جيرونا را كه يكي‌ از قوي ترين تيم هاي دسته دو است، شكست دهد. با اين حال، ما مي‌ دانيم كه مي‌ توانيم عملكرد بسيار بهتري را از خود نشان دهيم و بسيار مهم است امتيازات زيادي را در نيمه نخست ليگ داشته باشيم .

تيم لاس پالماس در چهار هفته اي كه از بازي هاي ليگ دسته دوم اسپانيا گذشته، تاكنون با سه تساوي و يك باخت داراي سه امتياز است و در بين ۲۲ تيم آن، در مكان هفدهم جاي دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)