پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: حواسم به بازی بود و صدای هواداران را نشنیدم.

محسن مسلمان درخصوص تساوی ذوب آهن مقابل صبا اظهارداشت: بازی خیلی خوب نبود. شاید تعطیلات لیگ باعث شده که تیمها خیلی در شرایط بازی قرار نداشته باشند اما می شد که بازی بهتر از این باشد.

وی ادامه داد: ما یک نیمه تلاش کردیم که گل خورده را جبران کنیم اما همه توپهایمان به در بسته خورد. باز هم خدا را شکر که گل مساوی را زدیم و در خانه نباختیم. یک امتیاز بهتر از باخت است.

مسلمان افزود: هیچ کدام از بازیکنان ذوب آهن دوست ندارند اتفاقات پارسال برای تیم تکرار شود. ما باید نتایج بهتری بگیریم و پتانسیل این را داریم.

هافبک ذوب آهن درباره تشویق فرهاد کاظمی گفت: حواس من به بازی بود و صدای  هواداران را نشنیدم.

وی درخصوص درخواست باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن وی خاطرنشان کرد: می‌دانم که پرسپولیسی‌ها برای جذب من به باشگاه ذوب‌آهن نامه زده‌اند اما نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد. مدیران باشگاه ذوب‌آهن در جریان مسائل هستند و من فکرم را مشغول این مسائل نمی‌کنم. بازیکن ذوب‌آهن هستم و باید تمرکزم را برای تمرین و بازی‌های این تیم بگذارم.

مسلمان در پایان گفت: همه بازیکنان دوست دارند با دایی کار کنند و حضور در پرسپولیس و کار کردن با مربی‌ای چون دایی افتخار است، اما باید طبق قراردادم با ذوب‌آهن هر کاری که آنها صلاح دیدند را انجام دهم. تمرکزم روی بازی‌های ذوب‌آهن است و تا پایان فصل خودم را بازیکن این تیم می‌دانم. در نهایت هم باشگاه باید برای رفتنم به پرسپولیس تصمیم بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)