پرسپولیس نیوز : هافبک ذوب آهن تاکید کرد که مشکل اصلی این تیم عدم جذب بازیکنان خوب در ابتدای فصل بود.

محسن مسلمان در خصوص باخت عجیب ذوب آهن به راه آهن گفت: نمی دانم چه بگویم. تا دقیقه 80 با دو گل از حریف جلو بودیم ولی به یکباره 3 گل خوردیم. از دقیقه 75 هم 10 نفره شده بودیم. وقتی بازیکن ما اخراج شد شیرازه تیم از هم پاشید ولی باور کنید باید 10 گل به راه آهن می زدیم. به صورت باور نکردنی موقعیت ها را از دست دادیم و باورمان نمی شد در 10 دقیقه 3 گل بخوریم.

او در مورد حرف های حدادی فر که گفته بازیکنان مقصر نتایج ذوب آهن هستند تاکید کرد: من نمی توانم در مورد حرف های دیگران نظر بدهم. وقتی یک تیم شکست می خورد همه مقصر هستند و نباید فقط تقصیر را گردن بازیکن یا مربی بیندازیم. گاهی اوقات پیش می آید که بازیکنان در زمین اشتباه می کنند و در این بازی هم تمرکزمان را از دست دادیم و 3 گل خوردیم. این درست که 10 نفره بودیم ولی این دلیل نمی شود که بازی دو بر صفر برده را با باخت عوض کنیم.

مسلمان در خصوص استعفای بوناچیچ و شایعات اخیر در مورد کم کاری بازیکنان ذوب آهن برای برکناری لوکا گفت: من در مورد استعفای لوکا نظری ندارم و باشگاه باید تصمیم بگیرد ولی بحث کم کاری بازیکنان را اصلا قبول ندارم. چرا باید کم کاری کنیم تا بوناچیچ برود؟ اصلا بوناچیچ برود و چه کسی بیاید؟ مگر الان مربی خوبی بیرون مانده که به ذوب آهن بیاید؟ بازیکنان ذوب آهن آبروی خود را از سر راه نیاوردند که بخواهند کم کاری کنند در ضمن وقتی می بازیم دودش به چشم ما هم می رود.

وی گفت: زمان فرهاد کاظمی جو تیم بهتر بود. البته هر مربی شیوه خاص خودش را دارد و خیلی از مربیان هم دوست ندارند با بازیکنان رابطه صمیمانه ای داشته باشند. با این حال لوکا چند سال در ایران مربیگری کرده و به اندازه کافی از بازیکنان و جو فوتبال ایران شناخت دارد.

مسلمان در پاسخ به این سوال که به نظر تو مشکل اصلی ذوب آهن در رقابت های فصل جاری چیست گفت: مشکل اصلی ذوب آهن به ابتدای فصل برمی گردد که باشگاه در جذب بازیکن خوب عمل نکرد و آن زمان هم آقای ابراهیمی مدیرعامل باشگاه بود. خریدهای ذوب آهن در جهت رفع نقاط ضعف تیم نبود و ما از این موضوع ضرر کردیم.

هافبک چپ پای ذوب آهن در خصوص بحث حضورش در پرسپولیس خاطرنشان کرد: در مورد رفتنم به پرسپولیس هنوز چیزی معلوم نیست و فعلا نمی خواهم حرفی بزنم. این موضوع به روند مذاکرات دو باشگاه با یکدیگر بستگی دارد و نمی دانم در نهایت چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)