مهاجم تیم ذوب آهن گفت:اگر آلومینیوم را ببریم در لیگ برتر می مانیم.

محسن مسلمان در گفت و گو با خبرنگار اوج درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: تیم ما فوتبال خوبی را به معرض نمایش گذاشت اما از فرصت هایمان خوب استفاده نکردیم و روی یک اشتباه گل خوردیم. اگر قرار بود ببازیم حداقل باید در پنالتی می باختیم. ضمن اینکه دروازه بان پرسپولیس هم عالی کار کرد.
وی ادامه داد: فرهاد کاظمی در رختکن تیم خیلی ناراحت بود. او معتقد بود با این بازی خوب نباید بازی را واگذار می کردیم. حق هم داشت. اعتراضی نکرد اما می گفت باید بیشتر دقت می کردیم.
مهاجم ذوب آهن درباره شانس بقای تیمش در لیگ عنوان کرد: ما یک بازی دشوار با آلومینیوم داریم که اگر پیروز شویم صد درصد در لیگ می مانیم. حق ذوب آهن سقوط به دسته اول نیست و باید در لیگ بمانیم تا انشاءالله در سال آینده با مدیریت خوب نتایج درخشانی در لیگ بگیریم.
مسلمان در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان ذوب آهن اینقدر موقعیت از دست می دهند، تاکید کرد: متاسفانه مهاجم تمام کننده نداریم و بدشانسی هم مزید بر علت می شود تا توپهایمان وارد دروازه نشود.
وی درباره شایعه مذاکره اش با استقلال و پرسپولیس برای سال آینده افزود: من در حدی نیستم که در این دو تیم بزرگ بازی کنم.
مسلمان در خاتمه با اشاره شباهتش به پیام صادقیان گفت: اتفاقا من و پیام اصلا به هم شبیه نیستیم. ما فقط آرایشگرمان یک نفر است و چون مدل موهایمان مثل هم است دوربین طوری نشان می دهد که به هم شباهات داریم وگرنه اصلا به هم شبیه نیستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)