پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با فولاد در خوزستان از بازی با استقلال مهم‌تر است.

محسن مسلمان، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت قرمزپوشان پس از بازی با نفت و دیدار مقابل فولاد خوزستان و دربی 78 گفت‌وگویی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس انجام داد که در زیر می‌خوانید.

 

 از بازی مقابل نفت شروع کنید، چرا دو امتیاز حساس را از دست دادید؟

به نظر من بازی خوبی نبود و کل تیم خوب نبودند. بالاخره برخی اوقات در لیگ فشرده این اتفاقات می‌افتد. ما باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده می‌کردیم اما نشد.

 ولی نفت هم تیم بدی نیست.

قبول دارم اما ما هم سرحال نبودیم. در نیمه دوم در آخر بازی تازه گرم شده بودیم که گلر نفت اجازه نداد که به گل دست پیدا کنیم و خیلی خوب مقابل ما ایستاد. انشاءالله بتوانیم خیلی زود جبران کنیم چون اگر نفت را شکست می‌دادیم خیال‌مان خیلی خیلی راحت می‌شد ولی حسرت خوردن فایده‌ای ندارد و باید به آینده امیدوار باشیم.

 غیبت پیام صادقیان چقدر تاثیرگذار بود؟

بالاخره پیام بازیکنی است که در همه بازی‌ها کمکش به پرسپولیس را نشان داده است. نبود او را هم من احساس کردم، هم پرسپولیس ولی همه بچه‌ها تلاش خود را انجام دادند. ما متاسفانه در بازی بعدی نیز همین مشکلات را داریم.

 منظورت چیست؟

ما در دیدار مقابل فولاد آن هم در خوزستان، کفشگری، حقیقی و خلعتبری را نداریم. بالاخره این بازیکنان هر کدام برای خودشان یک وزنه سنگین هستند و به نظرم با توجه به نبود این بازیکنان خدای نکرده امکان دارد به مشکل بخوریم اما انشاءالله همه باید زحمت بکشند که دیگر از اهواز دست خالی برنگردیم.

 بازی با فولاد را چگونه می‌بینید؟

کار ما خیلی سخت است. فولاد تیمی است که یکی از رقیب‌های اصلی ما برای قهرمانی است و ما باید در این بازی رو در رو این تیم را کنار بزنیم اما بازی در اهواز آن هم مقابل فولادی که فوتبال را خیلی قشنگ بازی می‌کند سخت است. امیدوارم که دست پُر به تهران برگردیم تا در بازی‌های آینده با روحیه بهتری به میدان برویم.

 منظورت دربی 78 و بازی مقابل استقلال است؟

من صد در صد به این موضوع تاکید دارم که فعلا زود است به بازی با استقلال فکر کنیم. الان بازی با فولاد خیلی مهم‌تر از بازی با استقلال برای ما است و باید فعلا همه فکر و ذکرمان فولاد خوزستان باشد. چون خدای نکرده اگر آن بازی را از دست بدهیم از صدر جدول فاصله می‌گیریم که این اصلا خوب نیست.

 راستی صدر جدول را هم از دست دادید؟

نگران نباشید هنوز هفته‌های زیادی تا پایان لیگ مانده و ما خیلی زود برمی‌گردیم. بالاخره هم کار ما سخت است هم کار استقلال و خیلی از بازی‌ها در روزهای آینده بین بالانشینان جدول با یکدیگر است. اما به نظرم ما می‌توانیم از عهده این کار برآییم و به امتیازهای دلخواه برسیم. نگران نیستیم ولی باید تلاش کنیم. از طرفی دیگر به نظرم همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد و باید به همه بازی‌ها بسیار جدی نگاه کنیم. چون تیم‌های دیگر هم برای قهرمانی انگیزه دارند و همین موضوع کار ما را سخت کرده است.

 نظرت در مورد استعفای علیرضا منصوریان چیست؟

ما تیم ملی امید بسیار خوبی داشتیم. 20 ماه تمرین کردیم، هزینه شد و آخرش هم منصوریان رفت. به نظر این تیم اگر کنار همدیگر بود به آینده فوتبال کمک می‌کرد. بعد از جام جهانی برای جام ملت‌های 2015 استرالیا به شما قول می‌دهم 10 نفر از این بازیکنان در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور خواهند داشت. چه اشکالی داشت دو هفته لیگ را تعطیل می‌کردند که ما هم در آن مسابقات به یک موفقیت خوب برسیم و هم تیم ما از هم پاشیده نشود؟ به نظرم مشکلی پیش نمی‌آمد اما متاسفانه از آن تیم 5 تا 6 بازیکن می‌خواهند به مسابقات بروند که به نظرم همه ضرر می‌کنیم. البته من برای تیم ملی کشورم همیشه آرزوی موفقیت می‌کنم اما می‌توانستیم تصمیم بهتری بگیریم.

 چرا در مراسم جشن 50 سالگی پرسپولیس شرکت نکردی؟

من در جریان نیستم اما بچه‌ها با هم قرار گذاشتند که نرویم من هم نیامدم. دلیلش را هم نمی‌دانم و دیگر دوست ندارم راجع به این موضوع حرف بزنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)