پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم پرسپولیس گفت: امروز بازی خوبی را شروع کردیم اما همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس مثل بارسلون بازی می‌کنند.

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز بین دو تیم پرسپولیس و نفت تهران در ورزشگاه تختی برگزار شد که در پایان این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

محسن مسلمان در پایان این دیدار اظهار داشت: بازی خوبی برگزار شد، ما بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم تیم نفت تنها یک موقعیت داشت که آن هم تبدیل به گل شد. متأسفانه ما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

وی در ادامه افزود: این قانون فوتبال است که اگر گل نزنیم گل دریافت می‌کنیم اما تلاش می‌کنیم هفته بعد برنده شویم و نتیجه امروز را جبران کنیم.

مسلمان در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها مقابل ما بارسلونا می‌شوند در این بازی دروازه‌بان تیم نفت هفت تا هشت موقعیت را که نزدیک بود گل بزنیم توپ را گرفت. به هر حال باید تلاش کنیم بازی بعدی جبران کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: تیم ما خوب بازی می‌کند و همه بازیکنان تمام تلاششان را می‌کنند. رفته رفته شاریط ما بهتر می‌شود و ان‌شاءالله بازی بعدی نتیجه کسب خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)