پرسپولیس نیوز : محسن مسلمان و پیام صادقیان بازیکنان سابق ذوب آهن به سمت نیمکت این تیم نرفتند.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 16 و 20 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که حاشیه این بازی را در زیر می‌خوانیم:

*هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پس از تشویق بازیکنان قرمز‌پوش، سید‌مهدی سید‌صالحی را به شدت تشویق کردند که او نیز به سمت هواداران رفت و با درآوردن گرمکن خود بوسه‌ای بر پیراهن پرسپولیس زد.

*سید‌جلال حسینی در بازی امروز بارها با لقب سید‌جلال باغیرت مورد تشویق قرار گرفت.

*سعید شیرینی سرپرست قرمز‌پوشان پس از ورود به زمین به دیدار بهروان رفت و از وی خواست که هواداران را از کنار جایگاه به وسط جایگاه راه بدهد که او نیز با این پیشنهاد مخالفت کرد و گفت بلیت‌ها باید الکتریکی فروخته شود.

*علی دایی و دستیارانش در ابتدای بازی به سمت بوناچیچ آمدند و با او خوش و بش کردند. همچنین بازیکنانی مانند رضا محمدی، قاسم دهنوی، میثم حسینی و محمد نوری نیز به طرف بوناچیچ آمدند و با او برخورد گرمی داشتند.

* محسن مسلمان و پیام صادقیان به سمت نیمکت ذوب آهن نرفتند.

*از تیم ذوب آهن نیز خانزاده، میلاد غریبی و رجب‌زاده به سمت نیمکت پرسپولیس آمدند و با نیمکت‌نشینان برخورد گرمی داشتند.

*در جایگاه ویژه مولایی مربی تعلیقی پرسپولیسی‌ها به همراه سرمربی و سرپرست سایپا حضور دارد.

*سید‌مهدی سید‌صالحی نیز در آغاز بازی به سمت بوناچیج آمد و با او به خوش و بش پرداخت.

*چند نفر به سمت علی دایی که هنگام گرم کردن بازیکنانش کنار زمین روی نیمکت نشسته بود، رفتند و با علی دایی به خوش و بش پرداختند. سپس ناظران به این افراد تذکر دادند.

*بوناچیچ قبل از شروع بازی با تمام بازیکنان نیمکت‌نشین‌ ذوب آهن دست داد و به خوش و بش پرداخت.

*پس از گذشت دقایقی از بازی و اصرار‌های مسئولان باشگاه پرسپولیس مقرر شد با گذشت دقایقی از بازی درهای جایگاه ویژه باز شود و هواداران به جایگاه ویژه بروند که این موضوع تا به این لحظه اتفاق نیفتاده است.

*تعدادی از هواداران دقایقی با بهروان در کنار زمین و روی سکو به گفت‌وگو پرداختند.

*مارکار آقاجانیان در جایگاه VIP به همراه چند نفر از بستگانش حضور پیدا کرد.

*بالاخره با تلاش مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از گذشت 5 دقیقه از بازی درب جایگاه ویژه باز شد و هواداران پرسپولیس به جایگاه وسط ورزشگاه رفتند.

 

هواداران مستقر در طبقه پایین ورزشگاه آزادی که در حال تعویض جای خود بودند به خاطر ازدحام جمعیت با سختی به روبروی جایگاه رفتند و زیر دست و پا ماندند.

 

در حالی که پیش از آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن تماشاگران حاضر در ورزشگاه بر خلاف همیشه روی سکوهای روبروی جایگاه ننشسته بودند با آغاز بازی هوادارانی که در گوشه‌های ورزشگاه حضور داشتند به قسمت روبروی جایگاه انتقال یافتند. این در شرایطی است که به علت اینکه صندلی‌های قسمت روبروهای جایگاه به صورت اینترنتی فروخته می‌شوند خیلی از هواداران نتوانسته بودند بلیت تهیه کنند.

 

* با شروع بازی مسئولان ورزشگاه، هواداران را بهقسمت  روبروی جایگاه بردند تا در تصاویر تلویزیونی آن قسمت از ورزشگاه خالی نباشد. این در شرایطی است که تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد مردم با چه مشقتی در حال عبور از درب کوچک بین سکوها بودند و به نوعی خیلی‌ها به خاطر فشار جمعیت زیر دست و پا ماندند تا بعد از چند سال تراژدی بازی ایران و ژاپن که منجر به زیر دست و پا ماندن تعداد زیادی از هواداران و کشته شدن آنها شد تکرار شود.

 

نکته جالب اینکه هواداران پس از این قضیه در شعارهایی از نیروی انتظامی تشکر کردند اما تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که آنها چقدر سخت و در موقعیتی خطرناک در حال تعویض جای خود بودند. باید دید با این شرایط آیا در بازی‌های آینده هم همین اتفاق رخ می‌دهد یا خیر؟ البته پیش از این سابقه داشته که هوادارانی که در طبقه دوم بودند به طبقه اول بیایند اما جابجایی در طبقه اول ورزشگاه آزادی برای نخستین بار بود که اتفاق می‌افتاد.

 

به علت بارندگی روزهای گذشته شهر تهران مقابل در اصلی ورزشگاه آزادی آبگرفتگی وجود داشت که همین مسئله کار را برای افرادی که قصد ورود به ورزشگاه را داشتند مشکل می‌کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)