پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اعلام کرد پرسپولیسی‌ها برای جذب او به این باشگاه نامه زده‌اند اما او تا طبق قراردادش در این تیم می‌ماند.

محسن مسلمان که مدنظر پرسپولیسی‌ها قرار گرفته درباره این مسئله و شرایطش صحبت کرد.

 

*اردوی تیم زیر 22 ساله‌ها و بازی‌های تدارکاتی که داشتید، رضایت بخش بود؟

خدا را شکر اردوی مفیدی را داشتیم. دو بازی خیلی خوب هم انجام دادیم که من به خصوص از وضعیت و شرایط خودم در این اردو راضی بودم و فکر می‌کنم این اردو برای همه رضایت بخش بود.

* دوست نداشتی در اردوی تیم ملی بزرگسالان باشی و مقابل تایلند بازی کنی؟

به هر حال نظر سرمربی تیم ملی این بود که من در این اردو نباشم و همراه تیم ملی زیر 22 سال به عمان رفتم، اما تلاشم را بیشتر خواهم کرد تا آقای کی‌روش را مجاب کنم در اردوهای بعدی مرا دعوت کند. دوست دارم همراه با تیم ملی در جام جهانی حضور داشته باشم و انگیزه بالایی دارم.

* بعد از بازگشت از اردوی تیم زیر 22 سال وضعیتت چگونه است؟

شرایط من بسیار خوب است و با انگیزه و آماده هستم. فکر می‌کنم ذوب آهن هم شرایط مطلوبی داشته باشد و بعد از دو بازی تدارکاتی که انجام داد، برای بازی فردا مقابل صبا کاملا آماده‌ایم. روز گذشته هم با تیم تمرین کردم و با وضعیتی که می‌بینم فقط پیروزی مقابل صبا راضی‌مان می‌کند.

* با شرایط موجود وضعیت خودت تا پایان فصل چگونه خواهد بود؟

من در خدمت ذوب‌آهن هستم و امید داریم نتایج خوبی بگیریم و ناکامی‌های فصل قبل را جبران کنیم. کار سختی در لیگ خواهیم داشت و باید رتبه خوبی کسب کنیم تا خاطرات تلخ فصل گذشته را برای هواداران شیرین کنیم.

* اما اخباری مبنی بر پیوستنت در نیم فصل به پرسپولیس شنیده می‌شود.

قسم می‌خورم که هنوز هیچ چیز معلوم نیست و من خودم هم در جریان این مسئله قرار ندارم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. من فقط این موضوع را می‌دانم که با ذوب‌آهن قرارداد دارم و باید به تعهدی که به این باشگاه دادم عمل کنم. طبق قانون و قولی که دادم تا آخر فصل با انگیزه و تلاش زیاد در خدمت ذوب‌آهن خواهم بود.

* اما بعد از احوالپرسی گرمی که با رویانیان داشتی، احتمال حضورت در پرسپولیس بیشتر شد.

من در هتل آقای رویانیان را دیدم که برای یک کار خیر آمده بودند. ادب حکم می‌کرد که با او سلام و احوال پرسی کنم و به غیر از این صحبت‌ها هیچ صحبت دیگری هم نشد. اصلا ما با هم بحث پرسپولیس نکردیم که احتمال بیشتر یا کمتر شود.

* یعنی در جریان اینکه دایی درخواست داده پرسپولیس تو را جذب کند، نیستی؟

چرا، می‌دانم که آقای دایی هم به باشگاه پرسپولیس درخواست داده و پرسپولیسی‌ها برای جذب من به باشگاه ذوب‌آهن نامه زده‌اند اما نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد. مدیران باشگاه ذوب‌آهن در جریان مسائل هستند و من فکرم را مشغول این مسائل نمی‌کنم. بازیکن ذوب‌آهن هستم و باید تمرکزم را برای تمرین و بازی‌های این تیم بگذارم.

* خودت دوست داری زیر نظر علی دایی بازی کنی؟

این تصمیم را آقای آذری مدیرعامل باشگاه می‌گیرد و اختیار من دست ایشان است. به نظرم همه دوست دارند با آقای دایی کار کنند و حضور در پرسپولیس و کار کردن با مربی‌ای چون دایی افتخار است، اما شرایط من فرق دارد و باید طبق قراردادم با ذوب‌آهن هر کاری که آنها صلاح دیدند را انجام دهم. تمرکزم روی بازی‌های ذوب‌آهن است و تا پایان فصل خودم را بازیکن این تیم می‌دانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)