پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از آقایان می‌گویند که ما باید جریمه شویم اشکالی ندارد، پول بدهند ما را جریمه کنند.

محسن مسلمان  ابتدا در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: با توجه به سه کارته بودن متأسفانه بازی با صبا را از دست دادم به همین دلیل علی دایی هم به من استراحت داد تا بتوانم تا 8 فروردین که مسابقات تعطیل است، وضعیت پای مصدومم را بهبود ببخشم.

وی افزود: فعلاً با استراحت و با قرص‌درمانی به دنبال مداوای پای مصدومم هستم و واقعاً مشخص نیست که آیا کارم به جراحی بکشد یا خیر. من دچار آسیب دیدگی از ناحیه کشکک پای چپ شده ام.در دو،سه ماه اخیر هم با مصدومیت بازی کردم و با توجه به محرومیتم از حضور در بازی با صبا،دایی به من فرصت داد تا بتوانم مدتی تمرین اختصاصی داشته باشم.امیدوارم تا زمان برگزاری اولین بازی پرسپولیس در سال جدید به شرایط ایده آل برسم.

 

مسلمان در خصوص قراردادش با باشگاه پرسپولیس نیز گفت: من تا آخر فصل فوتبالی‌ با پرسپولیس قرارداد دارم نه تا آخر سال. درباره آینده فوتبالی‌ام هم واقعاً بی‌خبرم و فقط این را می‌دانم باید به ذوب‌آهن برگردم.

وی افزود: اگر مسئولین من را بخواهند باید با ذوب‌آهنی‌ها گفت‌وگو کنند اگر هم نخواهند می‌روم و مشکل خاصی وجود ندارد چون تکلیفم با توجه به قراردادی که دارم دست خودم نیست.

وی در پاسخ به سؤالی که شرایط پرسپولیس در چهار بازی آینده را چگونه می‌بینید، گفت: شرایط خوب است اما از پول هیچ خبری نیست فقط امیدوارم حالا که نفت و فولاد مساوی شدند استقلال هم در بازی‌هایش به تساوی رضایت دهد و بازی‌های رو در روی بالانشینان به نفع ما تمام شود. ما می‌توانستیم خودمان کار را تمام کنیم اما امان از حاشیه‌ها.

 

وی درباره دیدار پرسپولیس مقابل صبا گفت:ما به تیم حریف کاری نداریم و باید به تیم خودمان فکر کنیم.پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و باید تمرکز کنیم تا مشکلات حل شود.امیدوارم با نتایج تیم های صدرنشین و پیروزی مقابل صبا بتوانیم به قهرمانی امیدوار باقی بمانیم.

 

هافبک پرسپولیس افزود:من در مدت کوتاه حضورم در پرسپولیس خیلی نکات فنی از علی دایی یاد گرفته ام و شخصا بر این باورم همه بازیکنان لیگ برتر آرزو دارند با دایی کارکنند.من هم از اینکه شاگرد او هستم خیلی خوشحالم.امیدوارم  زحماتی که او در این فصل کشید را با نتایج خوبی که در بازی های باقیمانده لیگ برتر داریم جبران کنیم.

 

وی درباره انتقادات صورت گرفته از دایی توسط برخی پیشکسوتان پرسپولیس گفت:من نمی خواهم زیاد به این بحث ورود کنم ولی شخصا بر این باورم پیشکسوتان  اگر دلشان برای پرسپولیس می سوزد باید به تمرین بیایند تا رو در رو صحبت کنیم.به طور حتم با صحبت هایی که به صورت مستقیم انجام می شود خیلی از ناگفته ها مطرح خواهد شد.به نظر می رسد این بحث ها به این دلیل است که برخی از پیشکسوتان پرسپولیس با علی دایی مشکل شخصی دارند و به همیم دلیل این بحث ها مطرح می شود.شما ببنید در استقلال فقط حسن روشن هست که انتقاد می کند ولی سایر پیشکسوتان این تیم از تیم شان حمایت می کنند.در ملوان  هم قدیمی ها  از تیم حمایت می کنند.امیدوارم چنین جوی در پرسپولیس هم به وجود بیاید.

مسلمان در پاسخ به سؤال دیگری که برخی پیشکسوتان پرسپولیس معتقدند که بازیکنان پرسپولیس باید به خاطر عملکردشان و اعتصاب جریمه شوند،‌ گفت: اشکالی ندارد، آقایان پول بدهند، جریمه هم بکنند. چه اشکالی دارد، اما وقتی خبری از پول نیست چگونه ما باید جریمه شویم؟ ما تمام تلاش خودمان را در طول فصل انجام داده‌ایم و اگر کمی بیشتر به فکر این تیم بودند الآن اینجای جدول نبودیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)