پرسپولیس نیوز : محسن مسلمان صمیمی‌ترین دوست کامیابی‌نیا از گلزنی هم‌تیمی‌اش ابراز خوشحالی کرد.

هافبک پرسپولیس و هم‌تیمی کمال کامیابی‌نیا از اینکه او در دیدار برابر گوام با پیراهن تیم‌ملی موفق به گلزنی شد ابزار خوشحالی کرد. محسن مسلمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این باره گفت: واقعا برای او خوشحالم و کمال به حق خودش رسید. کمال در طول هفته‌های اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و خیلی خوشحالیم که به تیم‌ملی دعوت شد. البته او در نفت‌تهران هم خوب بازی می کرد اما بازی‌هایش به چشم نمی‌آمد. اکنون برای او خوشحالم آرزوی روزهای بهتری را دارم.

مسلمان در ادامه درباره دیدار این هفته‌شان برابر استقلال اهواز گفت: باید نه تنها در دیدارهای خانگی بلکه در تمام دیدارهایمان برای کسب 3 امتیاز به میدان برویم. اکنون ما تنها جام لیگ‌برتر را داریم و هیچ فرصتی برای اشتباه و دور شدن از آن نداریم. مطمئنا تمرینات خوبی را در طول این روزهای تعطیل لیگ پشت سر گذاشتیم و کاملا برای این دیدار آماده‌ایم.

وی درباره غیبت 8 بازیکن ملی‌پوش تیمش و شرایط آنها برای بازی با استقلال اهواز گفت: به هر حال شرایط سختی داریم و امیدواریم آنها در سلامت کامل به اردوی ما اضافه شوند و برای بازی با استقلال اهواز آماده باشیم.

مسلمان در پایان گفت: بازیکنان ملی‌پوشمان مسلما همانند ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و با دو پیروزی اخیر به همراه تیم‌ملی از روحیه و انگیزه خوبی هم برخوردارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)