ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا با بیان اینکه تیمش نیازمند تنوع تاکتیکی است، از پیروزی قاطعانه تیمش برابر آژاکس که خود در تحقق این برتری نقشی اساسی داشت، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش تسنیم، لیونل مسی پس از پیروزی 4 بر صفر بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ که در آن هت تریک کرد به دفاع از تاکتیک‌های جدیدی که خراردو مارتینو برای بازی کاتالان‌ها در نظر گرفته ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: ما در تمام طول بازی بر توپ و میدان مسلط بودیم. به عقیده من هر چه تنوع تاکتیکی و شیوه‌های بازی تیم بیشتر باشد به نفع ما است. ما حالا می‌توانیم با بازیکنان سرعتی که در اختیار داریم دست به ضد حملات هم بزنیم.

مسی که با شبکه «کانال پلاس» فرانسه گفت وگو می‌کرد، در ادامه به اتفاق ناگواری که برای سرمربی تیمش رخ داد اشاره کرد. پدر خراردو مارتینو در روز جدال بارسلونا و آژاکس درگذشت و سرمربی کاتالان‌ها پس از بازی بار سفر به آرژانتین را بست. مسی در این خصوص گفت: اتفاقی که برای مارتینو رخ داد باعث تاسف است. ما کاملا از او حمایت و با وی ابراز همدردی می‌کنیم.

مسی در جریان بازی ضربه‌ای را با زانوی خود به توپ زد که تا مرز باز کردن دروازه آژاکس رفت. او در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه کانال پلاس در این خصوص که آیا این ضربه اتفاقی بود یا خیر، گفت: خیر من عمدا آنگونه به توپ ضربه زدم.

مسی با هت‌تریکی که در بازی برابر قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول هلند داشت، از ماریو گومز (مهاجم حال حاضر فیورنتینا) و فیلیپو اینزاگی (مهاجم پیشین میلان) که هر یک تاکنون حال سه بار در لیگ قهرمانان اروپا هت تریک کرده‌اند، پیشی گرفت و حالا 4 هت تریک را در معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره سبز به نام خودش به ثبت رسانده است.

او که با سه گل خود در بازی برابر آژاکس شمار گل‌هایش در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد 62 افزایش داد، حالا 9 گل دیگر تا رسیدن به رکورد 71 گله رائول گونزالس ستاره پیشین تیم رئال مادرید به عنوان برترین گلزن رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، فاصله دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)