برترین بازیکن جهان با پشت سر گذاشتن دوره ریکاوری ، تمرینات خود در بارسلونا را از سر گرفت تا خود را برای بازی شنبه هفته آینده کاتالان‌ها آماده کند.

لیونل مسی که 17 روز پیش در جریان دیدار تیم‌های بارسلونا و آلمریا در لالیگا از ناحیه ران مصدوم شد، به تمرینات آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا برگشت.

مسی که در این فصل شروع فوق‌العاده‌ای داشته است، پیش از مصدومیتش در 6 بازی بارسلونا در لالیگا به میدان رفته و 8 گل به ثمر رساند است. او همچنین در نخستین بازی کاتالان‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان این فصل برابر آژاکس آمستردام هت تریک کرد اما بازی دوم در خانه تیم سلتیک اسکاتلند را به خاطر مصدومیت از دست داد. به سبب این مصدومیت مسی نتوانست تیم ملی آرژانتین را هم در 2 بازی پاپانی‌اش در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 برابر پرو و اروگوئه همراهی کند.

مسی اما اکنون به تمرینات برگشته است تا در کنار دیگر بازیکنان بارسلونا که در اردوی تیم‌های ملی حضور ندارند، تمرین کند. بازگشت مسی به تمرینات در شرایطی صورت گرفته است که بارسلونا شنبه هفته آینده در لالیگا به مصاف اوساسونا می‌رود و 3 روز پس از آن در مهم‌ترین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر میلان قرار می‌گیرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)