فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، بال فرانسوی بایرن مونیخ را برنده‌ای شایسته برای دریافت جایزه بازیکن سال یوفا دانست.

به گزارش تسنیم، لیونل مسی با تمجید از فرانک ریبری، ستاره فرانسوی خط میانی باواریایی‌ها را برنده‌ای لایق در رقابت با وی و کریستیانو رونالدو برای دریافت عنوان بهترین فوتبالیست قاره اروپا در سال گذشته معرفی و تاکید کرد که با 3 قهرمانی که ریبری در فصل گذشته به همراه بایرن مونیخ کسب کرده، حق‌اش بوده که به این جایزه دست پیدا کند.

مسی در گفت‌وگویی با سایت یوفا اظهار داشت: برای من مایه افتخار بود که یک سال دیگر برای دریافت این جایزه کاندیدا شوم و جزو 3 بازیکن برتر اروپا باشم. در دنیا بازیکنان بزرگ فراوانی هستند و به همین سبب باعث افتخار بود که جزو 3 نامزد نهایی باشم، هرچند این بار ریبری با شایستگی این جایزه را برد.

مسی و ریبری فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر روبه‌رو شدند که در مجموع 2 بازی رفت و برگشت آن مرحله، مسی شاهد رقم خوردن شکست تحقیر‌آمیز 7 – صفر تیمش بود. وی با اعتراف به اینکه آن شکست طعم تلخی برای او و هم‌تیم‌هایش داشته است، تاکید کرد کاتالان‌ها برای بازگشت به روزهای اوج باید دست از مرور خاطرات تلخ فصل گذشته بردارند.

این ستاره آرژانتینی افزود: ما همیشه به دنبال کسب چیزهای بیشتری هستیم. بردن لالیگا برای ما خیلی اهمیت داشت، چون فصل پیش از آن رئال مادرید قهرمان شده بود و ما باید جام را از آنها پس می‌گرفتیم. البته در لیگ قهرمانان اتفاقی که در بازی برابر بایرن مونیخ رخ داد، کام‌مان را تلخ کرد. 2 تیم در آن مقطع با یکدیگر فاصله زیادی داشتند. ما فصل گذشته در رقابت‌های اروپایی در بهترین فرم خود نبودیم. به هر حال گذشته‌ها گذشته و ما باید به آینده نگاه کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)