مرجع خبری پرسپولیس : مسابقه تیم های مس سرچشمه و پرسپولیس با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های فوتبال مس و پرسپولیس از ساعت 22:30 سه شنبه شب در حضور 6 هزار تماشاگر ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که در پایان نتیجه ای جز تساوی دو بر دو برای دو تیم به دست نیامد.

 

 

ابتدا تیم مس با گل های نناد برنوویچ و علی سامره در دقایق 1 و 22 پیش افتاد و پس از آن گل های علی کریمی و جواد کاظمیان در دقایق 36 و 2+45 کار را برای پرسپولیس به تساوی کشاند.

 

گل اول مس در ثانیه های ابتدایی بازی تا کنون سریع ترین گل لیگ برتر بوده است. پس از این گل و همچنین به ثمر رسیدن گل دوم مس استیلی دو تعویض همزمان انجام داد و ممدوتال و محمد را از بازی بیرون کشیده و نورمحمدی و نوری را در همان نیمه اول به بازی فرستاد تا ترکیب اشتباه تیم را ترمیم کند.

 

پس از عقب افتادن پرسپولیس با دو گل از تیم انتهای جدولی مس هواداران به شدت علیه حبیب کاشانی شعار داده و خواستار کناره گیری وی شدند.

 

ضربه آزاد زیبای علی کریمی در دقیقه 36 پرسپولیس را به بازی بازگرداند و این تیم در ثانیه های پایانی نیمه اول با گل کاظیمان موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

 

عجیب ترین صحنه این دیدار در دقیقه 77 اتفاق افتاد و صالحی داور بازی پس از تکل از پشت علی کریمی کاپیتان پرسپولیس را با کارت قرمز از بازی اخراج کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که خطای کریمی در میانه میدان رخ داد و هرگز نیروی اضافه ای استفاده نشده و یا موقعیت مسلم گلی از حریف گرفته نشد تا این تصمیم سخت گیرانه توجیه پذیر باشد.

 

صالحی همچنین به رضا نورالهي، علي سامره و علي مولايي از مس سرچشمه و جواد كاظميان از پرسپوليس كارت زرد نشان داد.

 

تلاش دو تیم در نیمه دوم ثمری نداشت و در این نیمه کسل کننده توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا همین نتیجه در پایان نود دقیقه برای دو تیم به ثبت برسد. مس سرچشمه با این تساوی اولین امتیاز خود در لیگ برتر را در هفته چهارم کسب کرد و پرسپولیس دو امتیازی شد و همچنان در نیمه انتهایی جدول باقی ماند.

 

 

مس هفته پیش برابر ملوان 4 بر صفر شکست خورده بود و پرسپولیس برابر شهرداری تبریز در ورزشگاه آزادی دو بر یک مغلوب شده بود. سرخپوشان هفته آینده در ورزشگاه آزادی باید به مصاف صنعت نفت آبادان بروند.

 

تركيب مس سرچشمه: اصغر كرم‌الهي – نادر فتح‌الهي- رضا نورالهي- مجتبي ترشيز (آنته زوراك ، 70) – اويس كردجهان – وحيد علي‌آبادي – نناد برنوويچ – علي مولايي (امير محمدي  ، 3+90) – محسن مظفري – علي سامره (حامد شيرخانلو ، 73) – مسلم فيروزآبادي
سرمربي: احمد سنجري

 

ترکیب پرسپولیس : علیرضا حقیقی، محمد نصرتی، ابراهیم شکوری، علیرضا محمد،(محمد نوری ، 30) مامادوتال(علیرضا نورمحمدی ، 30)، حسین بادامکی، سامان آقازمانی(حمید علی عسگری ، 65)، علی کریمی (کاپیتان)، محمد منصوری، جواد کاظمیان و غلامرضا رضایی.

سرمربی : حمید استیلی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)