مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال مس سرچشمه در شرایطی برابر پرسپولیس به میدان خواهد رفت که از وجود یک بازیکن نیجریه ای استفاده می‌کند.

سرمربی مس گفت: برای برطرف کردن مشکل گلزنی تیم مس سرچشمه  است که “فرایدی ایزیکو” ملقب به “امنیک” مهاجم تیم ملی زیر 23 سال نیجریه را به خدمت گرفته ایم. این بازیکن سه روز است که در تمرینات تیم ما شرکت می کند.

 

احمد سنجری افزود: این مهاجم به هماهنگی نسبی در طی این سه روز دست پیدا کرده است و قصد دارم از وی در نیمه دوم بازی مقابل پرسپولیس استفاده کنم.

 

مس بدون مصدوم برابر پرسپولیس

 

تيم فوتبال مس سرچشمه در ديدار سه شنبه شب مقابل پرسپوليس بازيكن مصدوم ندارد.

آرش روزدار فيزيوتراپ تيم مس سرچشمه گفت: خوشبختانه مصدوميت جدي براي هيچ يك از بازيكنان وجود ندارد و تمامي آنها به ديدار مقابل پرسپوليس خواهند رسيد. وضعيت آمادگي جسماني و شرايط فيزيكي بازيكنان مس سرچشمه نسبت به ديدارهاي گذشته بهتر شده است و اميدواريم بازيكنان با داشتن توانايي جسمي لازم، عملكردي قابل قبول را ارائه دهند.

وي اظهار داشت: البته بعضي از بازيكنان با آسيب هاي جزيي روبرو هستند اما مشكلي براي بازي مقابل پرسپوليس نخواهند داشت. اگر چه تمرينات بدنسازي و آمادگي تيم مس سرچشمه دو يا سه هفته ديرتر از ساير تيم ها آغاز شد اما بازيكنان براي رسيدن به شرايط ايده آل تلاش مي كنند.

 

حسن هوري دروازه بان اين تيم به دليل محروميت، در ديدار مقابل پرسپوليس غايب خواهد.

دیدار تیمهای فوتبال پرسپولیس و مس سرچشمه از هفته چهارم یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر   سه شنبه ساعت 22:30 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود. تيم هاي مس سرچشمه و پرسپوليس تهران از سه ديدار گذشته خود به ترتيب بدون امتياز و يك امتياز در جايگاه هجدهم و هفدهم جدول رده بندي رقابت هاي ليگ برتر فوتبال قرار دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)