این کرمان بدیمن / باز هم داوری مشکوک به ضرر پرسپولیس

 

مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال پرسپولیس در مسابقه هفته پانزدهم برابر مس کرمان با یک گل شکست خورد.


از ساعت  16:30 امروز طی یکی از مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور تیم های مس و پرسپولیس در ورزشگاه باهنر كرمان و در حضور 15 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تک گل دقیقه دوم نبي الله باقري‌ها برای مس به پایان رسید.

 

پرسپولیس نیمه دوم را ده نفره برابر حریف خود مسابقه داد.

 

در آخرین لحظات مسابقه یک درگیری درون محوطه جریمه تیم مس رخ داد که هدایت ممبینی داور مسابقه  از اعلام ضربه پنالتی برای پرسپولیسی ها چشم پوشی کرد و همین امر اعتراض شدید تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس را به دنبال داشت به طوری که این اعتراض ها به پس از سوت پایان پایان مسابقه هم کشیده شد و در نهایت با مدیریت علی دایی خاتمه یافت.

 

 

همچنین در نیمه دوم علیرضا نورمحمدی بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل خطا روی مهاجم حریف با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه خارج شد. علیرضا محمد ، حسین بادامکی ، مازیار زارع و محمد نوری از پرسپولیس به همراه چند بازیکن از مس در این بازی از داور کارت زرد دریافت کردند.

 

این دوازدهمین مسابقه متوالی بود که تیم مس بدون شکست پشت سر گذاشت و با این سه امتیاز تا رتبه سوم جدول و پشت سر پرسپولیس بالا آمد. تیم فوتبال پرسپولیس با این شکست  27 امیتازی باقی ماند.

 

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس: علیرضا حقیقی، جلال اکبری(مجتبی شیری)، سپهر حیدری، علیرضا نور محمدی، علیرضا محمد، امیرحسین فشنگچی، مازیار زارع، حسین بادامکی(سعید حلافی)، محمد نوری، هادی نوروزی و اشپیتم آرفی(کریم باقری)

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)