خبرگزاری پرسپولیس : مشاور اجرایی باشگاه پاس همدان گفت: وینکو بگوویچ با بازگشت دوباره به تیم پرطرفدار پرسپولیس به آرزویش رسید.

سیروس رکنی افزود: زمزمه های پیوستن بگوویچ به پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل لیگ دسته یک فوتبال کشور شنیده شد و اکنون این مربی کروات با استعفا از تیم پاس شرایط حضورش در پرسپولیس را هموار کرد.

وی ضمن تبریک به بگوویچ در پیوستن به تیم پرسپولیس به عنوان دستیار یحی گل محمدی گفت: امیدواریم بگوویچ که با شال قرمز روانه پرسپولیس شد با این تیم در فصل جاری لیگ برتر موفق باشد.

رکنی تصریح کرد: البته انتظار داشتیم بگوویچ با همین شور و اشتیاق فعلی، پاس را قهرمان لیگ دسته یک فوتبال کشور می کرد اما قسمت این مربی کروات حضور دوباره در پرسپولیس بود.

مشاور اجرایی باشگاه پاس همدان اضافه کرد: تیم پاس روند روبه رشد خود را با کمک مربیان جوان از سرمی گیرد و از این هفته با برنامه جدید به دنبال بازگشت دوباره به صدر جدول خواهیم بود.

وی افزود: فضای همدلی و آرامش اکنون در تیم پاس حاکم است و مربیان و بازیکنان با حضور قدرتمند در تمرینات به دنبال کسب موفقیت در بازی های آینده هستند.

وی، تنها دغدغه مدیریت باشگاه پاس را بدهی های مربوط به سال های گذشته تیم و مشکلات مالی عنوان کرد و افزود: انتظار داریم مسوولان اجرایی شرایط مالی تیم را بهبود ببخشند.

پاس همدان اکنون با 24 امتیاز در رتبه چهارم گروه ب لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)