مشاور حقوقی باشگاه راه‌آهن سورینت گفت: ما یک قرارداد داریم که در هیئت فوتبال ثبت شده است اما عالیشاه قرارداد خودش را متصور است.

رضا شاه‌منصوری در خصوص اعلام رأی کمیته انضباطی مبنی بر محکوم شدن باشگاه راه‌آهن سورینت به پرداخت قراراداد به امید عالیشاه اظهار داشت: از زمانی که مالکین جدید باشگاه را خریداری کردند بخش اعظمی از تعهدات نسبت به بازیکنان گذشته را پرداخت کردند. 330 نفر در باشگاه حاضر شدند و تسویه حساب کامل خود را انجام دادند. این آماری است که افراد در باشگاه حاضر شدند و سند رسمی در خصوص رضایت خود از دریافتی‌شان را اعلام کردند. برخی دیگر از افراد بودند که مبالغی پرداخت شد اما به اینگونه نبود که رضایتی از آنها گرفته شود. مسئولان باشگاه راه‌آهن یکی از خوشنام‌ترین و بهترین باشگاه‌هایی است که در مطالبات افراد اعم از حقیقی و حقوقی گام برداشته است.

مشاور حقوقی باشگاه راه‌آهن سورینت یادآور شد: من ابتدا باید در مورد وضعیت مجید باجلان توضیح دهم، او 3- 4 بار رأیش صادر شد اما در پایان رأیی صادر شد که متفاوت بود. بار اول کمیته انضباطی باشگاه راه‌آهن را به پرداخت 19 میلیون جریمه کرد و در بار دوم و سوم هم به همین مقدار بود اما در بار چهارم کمیته انضباطی مبلغی حدود 50 میلیون جریمه کرد زمانی هم که در مورد این رأی شکایت کردیم به ما گفتند که تجدیدنظرخواهی کنید و پس از آن نیز به ما گفتند از زمان مقرر این موضوع گذشته است. آنها گفتند که ما فراموش کرده بودیم در دفعات گذشته چه حکمی صادر کرده بودیم. حالا باید در بیابان لایزال درخواست ارائه اعاده دادرسی بدهیم.

شاه‌منصوری با اشاره به بحث میلاد کمندانی یادآور شد: این بازیکن با ما قرارداد داشت. چطور است که ایرادات شکوی که در قراردها وجود دارد مبنا قرار می‌دهند و اساسا رابطه قراردادی بین طرفین را احراز نمی‌کنند. جالب اینجاست که رای قطعی صادر می‌کنند. حالا ما باید برویم اعاده دادرسی انجام دهیم. وقتی صررهای مالی که توجیه نداشته باشد باشگاه آسیب می‌بیند.

وی در مورد رأی کمیته انضباطی در خصوص امید عالیشاه گفت: قرارداد عالیشاه با ما بر دو منوال است؛ یکی قراردادی که در هیئت فوتبال تنظیم شده و یکی قراردادی است که خود او متصور شده است که در این قرارداد ایرادات زیادی وجود دارد از جمله اینکه مدت زمان آن مشخص نیست و امضای آن هم منتسب به کاظم امانی قائم مقام باشگاه است که در آن زمان چنین مسئولیتی را نداشته است.

مشاور حقوقی باشگاه راه‌آهن سورینت افزود: ما باید برای هر دعوای حقوقی جنجال راه بیندازیم؟ اعتقاد داریم که هر دعوایی تشریفات خاص خود را دارد و باید این موضع پیگیری شود. طرفین حاضر شوند و کمیته انضباطی هم با فراغ بال رأی خود را صادر کند. چگونه است وقتی که نیکجو سرپرست سابق باشگاه ادعایی را مطرح کرد رأی کمیته انضباطی 3- 4 ماه صادر نمی‌شود در حالی که سند رسمی این موضوع در دفترخانه امضا شده بود و نیکجو هیچ سند دیگری نداشت. آنها چاره‌ای نداشتند اما همین رأی را 3- 4 روز مسکوت گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: من درخواست کردم تا یک کارشناس رسمی دادگستری برای بحث قرارداد عالیشاه حضور داشته باشد اما آنها چنین اجازه‌ای را ندادند و رأی را صادر کردند. ما باید برای هر رأیی سر و صدا کنیم؟ آرای این هفته با موارد دادرسی منطبق نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)