خبرگزاری پرسپولیس : مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در امور بین الملل گفت: با توجه به اینکه در اعتراض به صلاحیت فیفا برای بررسی پرونده وینگادا لایحه محکمی را تهیه کرده ایم و از CAS خواسته ایم که جلسه دادرسی به صورت غیر حضوری برگزار شود.

دکتر مصطفی شکری افزود: اعتراض ما به رأی فیفا در ارتباط با شکایت وینگادا و کاروالیو به هر دو بخش شکلی و ماهوی مربوط می شد. در بحث ماهوی، ما به مبلغ مورد نظر اعتراض داشتیم و در بخش شکلی شکایت ما از فیفا بود که نباید به این پرونده ورود می کرد، چون براساس توافق دو طرف، مندرج در قرارداد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران مرجع رسیدگی به اختلافات پیش آمده بود. اگر اعتراض شکلی ما پذیرفته شود، رای صادره از سوی فیفا باطل خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آخرین تحولات مربوط به پرونده از این قرار است که CAS بعد از رد درخواست فیفا برای حضور در جلسه دادرسی، موافقت خود را برای حضور وینگادا پذیرفته است.

وکیل باشگاه پرسپولیس در پایان افزود: CAS در نامه ای به ما و وینگادا سوال کرده اند که آیا جلسات دادگاه حضوری باشد یا پرونده غیابی بررسی شود که ما با توجه به لایحه محکمی که ارایه کرده ایم، بررسی غیابی پرونده را بلامانع دانسته ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)