پرسپولیس نیوز : رییس سابق بسیج ورزش کشور گفت: قطعا پیگیر علت عدم همکاری اعضای تیم پرسپولیس در مراسم یادبود شهدا در هفته بیست و سوم لیگ برتر خواهیم شد.

سردار مجید مشایخی در خصوص حواشی رخ داده پیش از آغاز بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس اظهار داشت: این موضوع را از طرف یکی، دو نفر دیگر از دوستان شنیدم. ظاهرا قرار بوده پیش از بازی برنامه ای به مناسبت تجلیل از شهدای 8 سال دفاع مقدس صورت بگیرد اما برخی مسائل مانع از این شده که اعضای تیم پرسپولیس با مسئولان برگزاری این مراسم همکاری کنند.

 رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در پاسخ به این سوال کاپ که چرا هادی نوروزی حاضر به قرائت وصیتنامه شهید بهنام محمدی که خانواده اش هم در ورزشگاه حضور داشتند، نشده، توضیح داد: قطعا در این باره با محمود خوردبین که از دوستان قدیمی من است صحبت خواهم کرد که علت این موضوع را بپرسم. بی شک مسائلی در میان بوده که این اتفاقات در مسجدسلیمان رخ داده است وگرنه شک ندارم که بچه های تیم پرسپولیس همگی از دوستداران خانواده شهدا محسوب می شوند.

مشایخی افزود: باشگاه پرسپولیس این روزها کسی را در راس امور خود دارد که از خانواده معظم شهداست و تا اندازه ای جای تعجب دارد که  چرا این اتفاق در مسجدسلیمان از سوی تیم پرسپولیس انجام شده است. حتما دلیلی برای این کار وجود داشته که با توجه به توصیه علی کفاشیان که از من خواسته تا این موضوع را پیگیری کنم در این باره با سرپرست تیم پرسپولیس صحبت خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)