دزفولي اشتباهات داوري را ابتدا تاييد كرد، بعد تكذيب

مرجع خبری پرسپولیس : آنقدر جو ورزشگاه تبريز بد بود و شعارهاي هواداران شهرداري عليه باقري و دايي همه را تحت تاثير قرار داد كه كمتر كسي به بحث داوري پرداخت. اين درحالي بود كه پرسپوليسي‌ها داور را عامل اصلي تبديل پيروزي‌شان به تساوي مي‌دانستند و معتقد بودند ضعيف‌ترين قضاوت را تا به اينجاي كار ديده‌اند.

 

حتي در رختكن پرسپوليس بعد از بازي با شهرداري به تنها چيزي كه اعتراض مي‌شد نحوه قضاوت سعيد بخشي‌زاده بود و همه اعضاي تيم پرسپوليس بدون استثنا او را مقصر تساوي مي‌دانستند. از خطا روي سعيد حلافي گرفته تا بخيه خوردن چانه رحمان احمدي و در نهايت گل شهرداري، همه و همه مورد بحث قرار گرفت و قرمزپوشان در كل بي‌توجهي داور را عامل اصلي نرسيدن به پيروزي و حتي گل‌هاي بيشتر مي‌دانستند.

 

اين بي‌توجهي آنقدر پرسپوليسي‌ها را عصباني كرد كه تا رسيدن تيم به تهران تمام بحث تيم مشكلات داوري بود. علي دايي سرمربي پرسپوليس اولين كسي بود كه اعتراض به داوري را علني كرد و در كنفرانس مطبوعاتي اعلام كرد كه داور تحت تاثير جو ورزشگاه قرار گرفت و اشتباهات زيادي انجام داد. بعد از آن بحث در اتوبوس هم دنبال شد تا اينكه تيم به فرودگاه رسيد.

 

در آنجا، حضور همزمان تيم پرسپوليس با ناظران بازي بحث را داغ‌تر كرد. ظاهرا هادي دزفولي كه به‌عنوان نماينده فدراسيون به تبريز سفر كرده بود هم در صحبتي كه با دايي و كاشاني داشت اشتباهات داوري را تاييد كرد و معتقد بود بخشي‌زاده هم تحت تاثير جو ورزشگاه قرار گرفت اما فريدون اصفهانيان ناظر داوري ترجيح داد صحبتي نكند.

 

در هر صورت دزفولي اگرچه سفرش به تبريز ارتباطي با داوري پيدا نمي‌كرد اما در صحبت كوتاهي كه با كاشاني داشت از اشتباهات داوري گفت و حتي صحبت‌هاي آنها در مورد اشتباهات داوري را تاييد كرد تا بلكه پرسپوليسي‌ها آرام‌تر شوند اما اين صحبت‌هاي دوستانه رسانه‌اي شد تا دزفولي همه آنها را تكذيب كند.

 

جالب اينكه اكثر پرسپوليسي‌ها در مصاحبه‌هايي كه انجام مي‌دادند بدون هيچ منظوري به صحبت‌هاي هادي دزفولي اشاره مي‌كردند و از تاييديه ناظر اين بازي حرف مي‌زدند اما دزفولي به هر دليلي آنها را تكذيب كرد.

 

دزفولي كه خود را نماينده فدراسيون معرفي كرد، نه ناظر داوري، ابتدا قصد داشت حتي صحبت با پرسپوليسي‌ها را تكذيب كند اما مصاحبه‌ها و البته عكس‌هاي او با كاشاني و ديگر پرسپوليسي‌ها جلوي اين كار را گرفت تا دزفولي فقط صحبت‌هايش در مورد داوري را تغيير بدهد: «من در فرودگاه اصلا در مورد داوري صحبت نكردم.

 

پرسپوليسي‌ها اعتراض داشتند و معتقد بودند كه داوري ضعيف بود، من هم فقط گفتم نظر شماست. آنها بيشتر روي 7 دقيقه تلف شده بحث داشتند اما من گفتم اگر در محوطه جريمه 5/5 متر خطايي انجام شود داور بايد حواس‌اش به دروازه‌بان باشد. منظور من از اين صحنه هم همان خطايي بود كه باعث شد چانه دروازه‌بان پرسپوليس بخيه بخورد.»

 

هادي دزفولي كه خيلي تاكيد داشت بگويد ناظر بازي بوده در ادامه صحبت‌هايش از جو ورزشگاه صحبت كرد: «جو خيلي بدي بود و تماشاگران به علي دايي و كريم باقري بي‌حرمتي كردند. شعارها بد بود و بايد مسوولان تصميمي بگيرند تا شعارها كم شود.»

 

در هر صورت شعارهاي هواداران آنقدر جو را تحت تاثير قرار داد كه اعتراض پرسپوليسي‌ها نسبت به داوري كمرنگ شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)