پرسپولیس نیوز : اتاقی که اسپانسر پرسپولیس در محل این باشگاه در اختیار داشت امروز از اسپانسر سرخ‌پوشان گرفته شد.

صبح امروز اتاق اسپانسر باشگاه پرسپولیس در محل این باشگاه تخلیه شد و به نمایندگان بهره‌بردار این باشگاه اجازه ورود به ساختمان باشگاه پرسپولیس داده نشد.

صبح امروز وقتی نمایندگان شرکت بهره‌بردار باشگاه پرسپولیس برای حضور در اتاق‌شان در محل این باشگاه به ساختمان باشگاه پرسپولیس آمدند متوجه شدند که اتاق‌شان در این باشگاه تخلیه شده و نمایندگان شرکت بهره‌بردار پرسپولیس به دنبال اسناد و مدارکی بودند که در این اتاق وجود داشت.

قفل اتاق هم عوض شده است و کارمندان بخش حسابداری در این اتاق مستقر شده اند.

 

یکشنبه هفته گذشته جلسه‌ای بین اسپانسر باشگاه، امیررضا خادم و خواجه‌وند برگزار شد که طی آن تقی گلرخسار، نفر اول شرکت بهنام پیشرو کیش هم حضور داشت. پس از آن جلسه اعلام شد که توافقات خوبی حاصل شده و دیگر اختلافی وجود ندارد اما امروز هنگامی که نماینده اسپانسر قصد حضور در باشگاه را داشت از این اتفاق جلوگیری شد و اجازه ندادند تا او به اتاقش در ساختمان باشگاه برود.

وقتی این شخص می‌خواست اسناد و مدارک خود و اسپانسر را از باشگاه خارج کند متوجه شد که خبری از اسناد و مدارک نیست. مسئولان باشگاه پرسپولیس در همین راستا به نماینده حامی مالی باشگاه  اعلام کردند اگر شکایتی دارند می‌توانند به کلانتری مراجعه کنند!

با این شرایط به نظر می‌رسد مشکلات باشگاه پرسپولیس با شرکت بهره‌بردار این باشگاه وارد فاز تازه‌تری شده است.

البته هنوز مسئولان باشگاه در خصوص تخلیه اتاق اسپانسر صحبتی نکرده‌اند و شاید آنها دلیل دیگری برای تخلیه اتاق اسپانسر داشته باشند و ماجرا ربطی به عدم تفاهم بین طرفین نداشته باشد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)