مرجع خبری پرسپولیس : تیم پرسپولیس برای بازی پس فردا(یکشنبه) مقابل نفت تهران مشکلات متعددی دارد که از جمله آنها محرومیت 4 بازیکن و مصدومیت دو بازیکن می باشد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس پرسپولیسی ها یکشنبه سپهر حیدری و علیرضانورمحمدی را به دلیل دریافت کارت های زرد و قرمز ، رحمان احمدی و اشپیتم آرفی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و وضعیت غلامرضا رضایی و حسین بادامکی هم به دلیل مصدومیت در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

رضایی به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله شکم چندین بازی است که حضور در ترکیب پرسپولیس را از دست داده و  با توجه به بهبود مصدومیتش احتمال بازی 90 دقیقه ای او برابر نفت تهران در اولین مسابقه ضعیف به نظر می رسد.

 

از سوی دیگر حسین بادامکی هم از ناحیه کمر دچار ضرب دیدگی شده اما احتمال بازی او بیشتر از رضایی است. ابراهیم شکوری هم پس از ماه ها مصدومیت می تواند جای حمید علی عسگری را در خط دفاع پرسپولیس بگیرد و مدافع جوان پرسپولیس را به پست آشنای خود یعنی دفاع راست منتقل کند.

 

با محرومیت عجیب قاسم صمدی تدارکات پرسپولیس احتمالا وظیفه سرویس دهی به بازیکنان پرسپولیس را هم خود علی دایی و مولایی به عهده بگیرند. از تمام این مشکلات که بگذریم روحیه پایین تیم و نارضایتی تماشاگران همچنان پابرجاست.

 

در سوی دیگر میدان هم نفت تهران تک ستاره برزیلی خود ژوسیلی فریرا را در نوک پیکان حمله به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و زهر خط آتش این تیم به شدت کاهش پیدا می کند و کار سکوبرت و شیری که قرار است برای اولین جای سپهر و نورمحمدی را بگیرند آسان تر می کند.

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)