علی اکبر ابرقویی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مسمومیت بازیکنان پرسپولیس در جریان بازی با سپاهان عنوان کرد: وقتی تیمی به عنوان میهمان به شهری سفر می کند تمام مسئولیت اردوی این تیم با خودش است و کسی دخالت نمی کند. تیم میهمان است که هتل و غذا را انتخاب می کند.

 

 

وی افزود: کنترل و نظارت بر همه چیز به عهده باشگاه میهمان است و باشگاه میزبان هیچ دخل و تصرفی در این کارها ندارد، حتی آب آشامیدنی در رختکن هم به عهده خودشان است.

 

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان تصریح کرد: گاهی پیش می آید که به دلیل فشارهای روانی فرد دچار سرگیجه و تهوع می شود و احتمالا بازیکنان پرسپولیس به این دلیل دچار این مشکل شده بودند. اگر چیزی مسموم بوده منشا آن داخل اردوی پرسپولیس بوده است.

 

ابرقویی نژاد با خوب توصیف کردن اوضاع فوتبال اصفهان در حالی وضعیت باشگاه ذوب آهن چندان خوب نیست، گفت: اوضاع فوتبال اصفهان خیلی خوب است و وضعیت باشگاه ذوب آهن هم بهبود پیدا می کند و به این تیم امیدوار هستیم.

 

وی در ارتباط با آخرین وضعیت ورزشگاه نقش جهان گفت: خوشبختانه بعد از سال ها، ساخت و تکمیل شدن ورزشگاه سرعت خوبی گرفته و تاکنون برای تکمیل این ورزشگاه چنین عزمی دیده نشده بود. وزارت ورزش بر اساس طرح مهر ماندگار کمر همت بسته تا قبل از پایان دولت دهم ورزشگاه تکمیل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)