یکی از مشکلات فصل جاری پرسپولیس نداشتن زمین چمن مناسب برای تمرینات این تیم بوده است.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز در نشست خبری پیش از بازی با فجر سپاسی شیراز به آن اشاره کرد.

«مشکلات زیادی داریم و در بحث امکانات شرایطی خوبی برای تیم ما وجود ندارد. سه ماه است مشکل زمین تمرین داریم و دو زمین تمرین پیشنهاد دادم که شرایط خوبی داشت، اما متأسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت. زمین‌هایی که خیلی از تیم‌ها راحت استفاده می‌کنند یا قبلاً استفاده می‌کردند. شرایط اینجا خیلی سخت است و آنقدر مشکلات زیاد شده، می‌خواستم یادداشت کنم که یادم نرود!»

برای خیلی ها این پرسش پیش آمد که چرا ورزشگاه شهید کاظمی که چمن مناسبی در سال های گذشته داشته حالا مورد نقد یحیی گل محمدی است؟

از قرار معلوم پیمانکار ورزشگاه شهید کاظمی سه ماهی می شود که به دلیل عدم دریافت دستمزد و مطالبات خود این استادیوم به ویژه زمین چمن آن را به حال خود رها کرده است!

شنیدیم پیش از این پیمانکار مورد نظر دو مسئول و کارگر را مأمور مراقبت از زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی کرده بود. دو کارگری که بسیار به کار خود وارد بوده و یحیی گل محمدی نیز از عملکرد این دو و کیفیت چمن ورزشگاه محل تمرین پرسپولیسی ها به شدت راضی بود.

حالا سه ماهی می شود پیمانکار این ورزشگاه اختصاصی پرسپولیس به دلیل بی توجهی باشگاه، این دو کارگر را نیز جواب کرده و زمین چمن استادیوم محل تمرین سرخ ها مرغوبیت خود را از دست داده است.

با توجه به علاقه یحیی گل محمدی به فوتبال روی زمین و مالکانه، نداشتم زمین چمن مناسب این روزها تبدیل به دغدغه ای بزرگ برای سرمربی پرسپولیس شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)