مرجع خبری پرسپولیس : علی پروین این روزها حسابی از مدیریت پرسپولیس شاکی است که چرا در جریان مذاکرات مدیرعامل با مربیان خارجی قرار نگرفته است.

عضو هیئت مدیره و مدیر راهبری فوتبال پرسپولیس که مخالف سرسخت حضور سرمربی خارجی در پرسپولیس است پس از بازی برابر سایپا گفت: «ما همیشه از شرایط تیم راضی هستیم و امروز که سه امتیاز را گرفتیم راضی‌تر هستیم و معلوم است که تیم خوب بازی کرده است.

شرایط جدول لیگ برتر به یکدیگر نزدیک است به نظر من بچه‌ها با روحیه‌ای که دارند انشاءالله کار سختی که در اصفهان دارند را دست پر به تهران برگردند تا در جام حذفی هم موفق باشند. انشاءالله این تیم درست می‌شود.»

 

اما چند ماه پیش و زمانی که سلطان به عنوان پیشکسوت بدون مسئولیت دلسوزانه وضعیت پرسپولیس را پیگیری می کرد نظر دیگری داشت.

 

وی پس از مسابقه برابر مس سرچشمه گفت : « پرسپوليس به جز 20 دقيقه بازي خوبي انجام نداد و اگر اين طور پيش برود عاقبت خوشي در انتظار اين تيم نخواهد بود. سابقه نداشته كه 4 بازي همپاي استقلال داشته باشيم و 10 امتياز از آنها عقب باشيم. نمي‌دانم بايد چه طور پرسپوليس را جمع و جور كرد. فكري به حال هواداران پرسپوليس بكنيد. مردم چه گناهي كرده‌اند؟

 

پروين گفت: نمي‌دانم آقاي عباسي اتفاقات پرسپوليس را مي‌بيند يا خير، من از آقاي عباسي سؤال مي‌كنم شما كجا هستيد؟ لطفا رسيدگي كنيد. آقاي عباسي! مردم ناراحتند. آقاي عباسي! هواداران پرسپوليس ناراحت هستند. اينها را تكرار مي‌كنم تا زودتر به اين موضوع رسيدگي شود. اگر دست روي دست بگذاريم شايد اوضاع بدتر شود.»

 

حالا بیش از سه ماه از این صحبت ها گذشته ، پرسپولیس صاحب 1 مدیر و 5 عضو هیئت مدیره شده است و فاصله امتیازی با استقلال همچنان 10 امتیاز است و تغییری نکرده است. متن کامل این گفتگو را می توانید از طریق لینک زیر بخوانید:  کلیک کنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)