پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: نمی‌دانم چرا همه به خوشحالی ما حساس هستند، ما این کار را در تمام بازی‌ها می‌کنیم.

فرشاد احمدزاده بعد از پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل استقلال، گفت: نمی‌دانم چرا همه روی خوشحالی ما حساسند ما این کار را تمرین کردیم و در همه مسابقات انجام می‌دهیم.

وی در مورد اینکه آیا مهدی رحمتی از این مسئله ناراحت شد، عنوان کرد: در جریان این مسئله نبودم اما انگار او از این موضوع ناراحت شد.

هافبک پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا بین او و رحمتی سر این مسئله در بین دو نیمه درگیری شد، عنوان کرد: فکر می‌کنم درگیری کوچکی بین او و مسلمان در بین دو نیمه به وجود آمد که چیز خاصی نبود.

احمدزاده در پایان اعلام کرد: این خوشحالی تا آخر فصل ادامه دارد.

 

نوراللهی: هیچ‌کس فکر نمی‌کرد دربی ۶ گل داشته باشد
احمد نوراللهی درباره برتری امروز پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود. 6 گل داشت. فکر می‌کنم هم هواداران استقلال و هم هواداران پرسپولیس از بازی لذت بردند. خوشحالم که 3 امتیاز را گرفتیم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردید در این بازی 4 گل بزنید، اظهار داشت: اوایل فصل کسی فکر نمی‌کرد پرسپولیس با بازیکنان جوان چنین بازی‌هایی داشته باشد. خدا را شکر می‌کنم که به قولی که به کاپیتانمان یعنی هادی نوروزی دادیم، نزدیک می‌شویم. این بردها را به نوروزی و همین‌طور هواداران تقدیم می‌کنیم. ما قول دادیم که قهرمان شویم، امیدوارم با چند بازی آینده به این نتیجه برسیم.

نوراللهی در پاسخ به این سوال که بنگر مدعی شده اوایل فصل پرسپولیس را مسخره می‌کردند، تصریح کرد: بله، اوایل همین طور بود، ولی رفته رفته تیم بهتر شد و حالا در صدر قرار دارد.

 

نورمحمدی:کاش هادی بود و خودش عدد 4 را نشان می‌داد

رضا نورمحمدی پس از برتری 4 بر 2 پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 82 اظهار داشت: خدا را شکر که بازی را بردیم. ما احتیاج به این پیروزی داشتیم. ثابت کردیم که فقط به فکر قهرمانی هستیم و استقلال و سایر تیم‌ها برای ما فرقی ندارد.

وی ادامه داد: خوشحالم قولی که به هادی نوروزی داده بودیم را عملی کردیم و 4 گل زدیم. ای کاش خود او بود و این عدد را در ورزشگاه نشان می‌داد.

مدافع پرسپولیس در مورد صعود به صدر جدول گفت: همانطور که گفتیم فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم. با همین انگیزه در 4 بازی آینده برای برد به میدان می‌رویم.

نورمحمدی در مورد خوشحالی آخر بازی گفت: هادی نوروزی دوست داشت که این حرکات را انجام دهیم و عدد 4 را نشان دهیم. او دوست داشت که چهارمین گلش را در دربی بزند و عدد 4 قرمز شود. ای کاش خودش بود و گل چهارمش را می‌زد.

 

کفشگری: 4 گل بهتر از 6 گل بود/ نشان استقلالی‌ها را گرفتیم
مهرداد کفشگری پس از پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل استقلال، اظهار داشت: خدا را شکر ما بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم خوب هم تمام کنیم. می‌توانستیم بهتر از این نتیجه بازی را تمام کنیم اما این نتیجه هم خوب بود.

وی ادامه داد: نشان 4 را از استقلالی‌ها گرفتیم و دیگر همه چیز برای ما است.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه این تیم می‌‌‌‌توانست بار دیگر استقلال را 6 تایی کند،‌تأکید کرد: 4 قشنگ‌تر بود چرا که یک‌بار 6 گل را به این تیم زده بودیم.

 

طارمی: به خاطر مادرم دستم را می‌بوسم

مهاجم تیم پرسپولیس گفت: بوسیدن دستم پس از به ثمر رساندن گل به خاطر مادرم است و با این کار از او تشکر می‌کنم.

هشتاد و دومین دیدار استقلال و پرسپولیس در حالی امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که شاگردان برانکو با نتیجه 4 بر 2 تیم استقلال را شکست دادند. مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس در پایان این دیدار اظهار داشت: من امروز تصمیم داشتم بعد از بازی به هیچ عنوان مصاحبه نکنم و حالا نیز در مورد بازی هیچ صحبتی نمی‌کنم.

وی در ادامه در مورد دلیل بوسیدن دستش پس از به ثمر رساندن گل گفت: در طول این مدت همه از من سوال می‌کردند که بعد از هر بازی که گل می‌زنم دستم را می‌بوسم تصمیم داشتم در مورد این سوال در بازی دربی جواب بدهم و حالا می‌گویم بوسیدن دستم به خاطر مادرم است و با این کار می‌خواهم از او تشکر کنم.

 

عالیشاه: مستحق صدرنشینی بودیم

امید عالیشاه پس از پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل استقلال، اظهار داشت: برد شیرینی بود و توانستیم پس از مدت‌ها به صدر جدول برویم ما در این مدت تلاش زیادی کردیم و استحقاق داشتیم که به صدر جدول برسیم.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، گفت: باید تلاش خود را بیشتر کنیم و امیدوارم که نتایج لازم را در ادامه لیگ به دست بیاوریم و عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه بازی زیبایی مقابل استقلال به نمایش گذاشتند، گفت: خوشبختانه کارهای تاکتیکی که سرمربی تیم در نظر گرفته بود در زمین پیاده کردیم و به همین خاطر بازی زیبایی از آب در آمد.

 

بنگر: استقلالی‌ها ما را مسخره می‌کردند/ ‌خارجی‌های استقلال کاسه داغ‌تر از آش هستند

محسن بنگر کاپیتان پرسپولیس بعد از برتری این تیم مقابل استقلال اظهار داشت: ما تیم خوبی داریم. خدا را شکر می‌کنم که روز به روز بهتر می‌شویم. استقلالی‌ها هم خوب بودند. من به جوانان تیم تبریک می‌گویم و امیدوارم بازی بعد هم همین طور باشد.

وی درباره داوری محسن ترکی گفت: بد نبود. به صورت متعادل قضاوت کرد. درباره پنالتی که برای استقلال گرفت فکر می‌کنم پنالتی نبود.

بنگر در پاسخ به این سوال که طارمی یک پنالتی برای پرسپولیس از دست داد، عنوان کرد: او دوست داشت پنالتی را بزند گفتم اگر مهدی پنالتی نزند ممکن است از جریان بازی خارج شود که این ضربه گل هم نشد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ما تیمی بودیم که همه مسخره‌مان می‌کردند. در برنامه تلویزیونی و حتی استقلالی‌ها. همه چیز به ما می‌گفتند، اما حالا در صدر جدول قرار داریم و از فردا برای بازی با استقلال اهواز آماده می‌شویم.

وی درباره درگیری‌اش با پروپیچ بازیکن خارجی استقلال تصریح کرد: من درگیر نشدم. فقط با آن‌ها صحبت کردم . بازیکنان خارجی استقلال کاسه داغ تر از آش هستند.

بنگر همچین درباره اینکه استقلال پر حاشیه بود گفت: این را باید از مسئولان این تیم پرسید.

 

علیپور: باید با چنگ و دندان صدر جدول را حفظ کنیم

علی علیپور پس از برتری 4 بر 2 پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 82 اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و از هواداران تشکر می‌کنیم که امروز حمایت کاملی از ما داشتند.

مهاجم پرسپولیس تاکید کرد: حالا که به صدر جدول رسیده‌ایم باید تا پایان فصل با چنگ و دندان آن را حفظ کنیم.

 

رضاییان: درگیری من و طارمی سر پنالتی قشنگ نبود
رامین رضاییان پس از پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل استقلال،‌ اظهار داشت: بازی خوبی بود و برد دلچسبی را به دست آوردیم. دوست داشتم که در این بازی برنده باشیم. ما نشان دادیم که تمام این حرف‌هایی که زده می‌شود خرافات است، اینکه می‌گویند اگر تیمی بهتر باشد می‌بازد نشان دادیم که درست نیست.

وی ادامه داد: با پیروزی ما نشان دادیم که همه حرف‌هایی که زده می‌شود و می‌گویند اگر بازیکن به برنامه 90 برود مصدوم می‌شود خرافات است. ما خوب بازی کردیم و توانستیم برنده بازی شویم و به تمام خرافات هم پایان دادیم. من دوست دارم یک روز مقابل عادل بنشینم و یک انتقاد کوچک از او بکنم. یک بار به این برنامه دعوت شدم و اگر بار دیگر دعوت شوم یک انتقاد کوچکی خواهم داشت.

بازیکن پرسپولیس در مورد درگیری‌اش به خاطر زدن ضربه پنالتی یادآور شد: قبول دارم که صحنه قشنگ نبود، طارمی می‌خواست هت‌تریک کند. پنالتی‌زن‌های تیم من و طارمی هستیم در ‌آن صحنه محسن بنگر توپ را به من داد اما مهدی طارمی گفت که می‌خواهد هت‌تریک کند. به هر حال مهم بردن پرسپولیس بود.

وی در مورد گلی که به ثمر رساند، گفت: خیلی خوشحال شدم و این گل را به علی کریمی و بخشی از آن را به پدرم تقدیم می‌کنم.

رضاییان در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود یا خیر، گفت: باید تلاشمان را در ادامه لیگ بیشتر کنیم تا بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)