پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از آرش برهانی عذرخواهی می‌کنم و اگر برخوردی بین ما اتفاق افتاد در جریان بازی بود.

محسن بنگر پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل استقلال، در مورد درگیری‌هایی که بین او و آرش برهانی اتفاق افتاد عنوان کرد: هر اتفاقی که افتاد در جریان بازی بود و از آرش برهانی عذرخواهی می‌کنم. برخوردهای ما در جریان بازی بود و نه او چیزی به من گفت و نه من حرف نامربوطی به او زدم.

وی در رابطه با اینکه استقلالی‌ها اعتقاد داشتند تیم آنها نسبت به پرسپولیس خیلی بهتر بوده است، عنوان کرد: اتفاقاً تیم ما خیلی بهتر از آنها بود. اگر استقلالی‌ها شش ملی‌پوش دارند ما 12 ملی‌پوش باید داشته باشیم.
 

نورمحمدی: حق پرسپولیس برد بود/ برهانی همیشه می‌خواهد پنالتی بگیرد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد در دربی امروز حق سرخپوشان برتری بود که به آن رسیدند.

 

رضا نورمحمدی بعد از برتری پرسپولیس مقابل استقلال گفت: شرایط خیلی خوبی بود، ما در لحظه‌ای غافلگیر شدیم و گل خوردیم؛ اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و موقعیتی به حریف ندادیم و در نهایت 2 گل هم زدیم. البته در یکی دو دقیقه آخر استقلال فشار آورد؛ اما حق پرسپولیس برتری در این دیدار بود.

نورمحمدی در پایان درباره اعتراضش به داوری گفت:‌ آرش برهانی همیشه به دنبال این است که یک پنالتی بگیرد.
 

عالیشاه: بعد از سال‌ها تماشاگران دربی خوبی را دیدند/ کارم غیرحرفه‌ای بود

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از سال‌ها تماشاگران در دربی بازی خوبی را تماشا کردند.

 

امید عالیشاه پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل استقلال گفت: خدا را شکر بعد از سال‌ها تماشاگران بازی خوبی دیدند، خودشیرینی نباشد اما از مردم عذرخواهی می‌کنم. 10 دقیقه آخر کارم غیر حرفه‌ای بود.

وی ادامه داد: با زحمت همه بازیکنان توانستم گل را به ثمر برسانم. این حداقل کاری بود که می‌توانستم انجام دهم و این ضربه را به گل تبدیل کنم.

عالیشاه همچنین درباره درگیری‌اش با فخر‌الدینی عنوان کرد: موقعی که او من را هل داد اگر نمی‌پریدم ممکن بود آسیب ببینم.
 

حقیقی: استقلالی‌ها می خواهند پیروزی ما را لوث کنند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای اینکه شکست را جبران کنند می‌گویند ما ضعیف بودیم.

 

رضا حقیقی پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل استقلال، گفت: این پیروزی واقعاً چسبید و برای ما خوشحالی دوچندان داشت که بازی عقب‌افتاده را بردیم در هر دو نیمه عملکرد خوبی داشتیم.

وی در رابطه با اینکه آیا فکر می‌کرد وقتی عقب افتادید بازی را ببرند عنوان کرد:‌ همین که عقب افتادیم و در نهایت پیروز شدیم خیلی شیرین بود.

هافبک پرسپولیس در رابطه با اینکه استقلالی‌ها می‌گفتند با ضعیف‌ترین پرسپولیس تاریخ بازی داریم اظهار داشت: آنها به ما لطف دارند اما بازی را نگاه کنند تا مشخص شود چند موقعیت داشتند. آنها فقط یک توپ به تیر زدند و روی گلی هم که به ثمر رساندند بازیکن حریف یار من بود که از من جدا شد و توپ را وارد دروازه کرد. آنها می‌خواهند با این حرف‌ها پیروزی ما را لوث کنند.
 

خانزاده: خوشحالم دل هواداران را شاد کردیم/ می‌دانستیم پیروز می‌شویم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که با این پیروزی توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

 

محمدرضا خانزاده پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل استقلال، گفت: خدا را شکر توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کردند بازی عقب‌افتاده را با پیروزی عوض کنند، اظهار داشت: 100درصد می‌دانستیم که می‌توانیم یک گل عقب‌افتاده را جبران کنیم. ما در این مدت تمرینات خوبی انجام داده بودیم و به خودمان هم ایمان داشتیم.
 

نوروزی: روی غافلگیری گل خوردیم/ نیمه دوم به خودمان آمدیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما روی یک غافلگیری گل خوردیم و خوشحالم توانستیم به بازی برگردیم.

 

هادی نوروزی پس از پیروزی دو بر یک پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانستیم استقلال را شکست دهبم ما روی یک غافلگیری گل خوردیم. بازیکنمان مصدوم شده بود و ما 10 نفره بودیم که متاسفانه گل خوردیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در نیمه دوم به خودمان آمدیم و توانستیم ضمن جبران نتیجه بازی را از آن خودمان کنیم.
 

نوری: وقتی در 10 دقیقه 3 گل زدیم امروز هم می‌توانستیم پیروز باشیم

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: به بازیکنان گفتم وقتی ما می‌توانیم در 10 دقیقه 3 گل به استقلال بزنیم در بازی امروز هم می‌توانیم پیروز میدان باشیم.

 

محمد نوری درباره گلزنی‌اش در دیدار امروز پرسپولیس مقابل استقلال گفت: حساس‌ترین گل را زدم. خدا کمکم کرد و دعای خانواده هم پشتم بود. ما با این گل به بازی برگشتیم و نیمه دوم بهتر بازی کردیم و مستحق پیروزی هم بودیم.

وی درباره اینکه فکر می‌کردید به بازی برگردید، عنوان کرد: بین دو نیمه با همه بازیکنان صحبت کردم. دلم روشن بود. به بچه‌ها گفتم وقتی ما در 10 دقیقه 3 گل زدیم پس می‌توانیم در بازی امروز هم پیروز شویم. هم قسم شدیم تا این بازی را ببریم. گلم هم زحمت همه بازیکنان بود. خوشحالم بعد از چهار مساوی در دربی موفق شدیم ببریم

کاپیتان پرسپولیس گفت: خوشحالم هواداران شاد شدند. بعد از گل آفسایدی که در یکی از دربی‌ها زدم نیاز داشتم امروز گل بزنم.
 

مکانی: بسیار خوشحالم که بازیکن تیم پرسپولیس هستم/پرچم پرسپولیس بالاست

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بسیار خوشحالم که بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس هستم زیرا بازیکنان عملکرد بسیار خوبی در زمین داشتند.

 

سوشا مکانی پس از پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: شرایط تیم ما بسیار خوب بود گلی هم که دریافت کردیم به خاطر این بود که بازیکن مصدوم ما بیرون زمین بود. بازیکنانمان عملکرد بسیار خوبی داشتند. در 30 دقیقه پایانی واقعاً بازی خوبی به نمایش گذاشتند و من از اینکه عضو این تیم هستم خیلی خوشحال هستم.

وی افزود: تیم با این برد از لحاظ روحی و روانی شرایط بسیار خوبی پیدا خواهد کرد. ما علاوه بر اینکه توانستیم گل خورده را جبران کنیم برنده بازی هم شدیم که کسب 3 امتیاز در این گونه بازی‌ها بسیار شیرین است. زیرا دل میلیون‌ها هوادار را شاد کردیم.

دروازه‌بان پرسپولیس یادآور شد: پرچم پرسپولیس بالاست و انشاءالله لب هواداران این تیم همیشه خندان باشد.

وی در مورد حضورش در نیمکت تصریح کرد:‌ نظر سرمربی چنین موضوعی بوده. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و تمریناتم را با تمام قدرت انجام می‌دهم تا به ترکیب اصلی برگردم. هدفم موفقیت پرسپولیس است.
 

نیلسون: بهتر از استقلال بودیم/ به قلبم افتاده بود که بازی را می‌بریم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد تیمش امروز در دیدار با استقلال بازی بهتری ارائه کرده است.

 

نیلسون بعد از برتری پرسپولیس گفت: ما بهتر از استقلال بودیم. امیدوارم پرسپولیس به این برتری‌هایش ادامه دهد. بازی‌ متفاوتی را امروز دیدیم. من به همه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: نیمه اول استقلال خوب بازی کرد؛ اما نیمه دوم ما بهتر بودیم. دوست داشتم پیروز میدان باشیم. وقتی می‌بریم خوشحال هستیم و دوست داشتم این خوشحالی را با تماشاگران تقسیم کنم. به قلبم افتاده بود که این بازی را می‌بریم. دلم می‌خواست بعد از پیروزی دور افتخار بزنم.

 

بنگر: تاوان دادیم تا پرسپولیس جان بگیرد/ پیرمرد تیم هستم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم جوانی در اختیار داریم و تاوان دادیم تا پرسپولیس جان گرفته است.

 

محسن بنگر پس از برتری دو بر یک پرسپولیس در دربی 79 اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و تیم جوان ما بهتر کار کرد. در نیمه دوم خوشبختانه روند رو به رشدی داشتیم و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم و درنهایت برنده بازی شویم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که پس از گل دوم، بازیکنان را جمع کردید، چه چیزی به آنها گفتید؟ عنوان کرد: من به عنوان بزرگتر و پیرمرد تیم وقتی ده نفره شدیم به بچه‌ها توصیه کردم که چگونه جا گیری کنند که گل نخوریم، خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد و برنده شدیم.

وی عنوان کرد: تیم جوانی داریم، تاوان دادیم تا تیم جان بگیرد، قطعاً در نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد.

 

 اومانیا: دربی مرا یاد جام جهانی انداخت

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی آنقدر هیجان پیدا کرده بود که مرا یاد جام جهانی ۲۰۱۴ انداخت.

 

مایکل اومانیا پس از برد تیمش مقابل استقلال گفت: بازی در سطح خیلی خوبی برگزار شد و مرا یاد جام جهانی انداخت مخصوصا نیمه دوم که ما توانستیم بازی باخته را با پیروزی عوض کنیم و به نوعی بین‌المللی ظاهر شدیم.

وی افزود: خوشحالم که این بازی سخت و بزرگ را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، بازیکنان ما در نیمه دوم در حد بین‌المللی ظاهر شدند و توانستند یک کار بزرگ انجام دهند.

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: قبل از این بازی شنیده بودم که هر بازیکنی در دربی خوب بازی کند در خاطره‌ها ماندگار شده و محبوب می‌شود. خوشحالم که توانستم در بازی امروز عملکرد خوبی داشته باشم و امیدوارم نزد هواداران محبوب شده باشم.

 

 علی‌عسگر: ایمان داشتیم استقلال را می‌بریم

 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ایمان داشتیم که می‌توانیم در دربی استقلال را شکست دهیم.

 

حمیدرضا علی‌عسگر بعد از برتری 2 بر یک تیمش در دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که تیم‌مان مقابل استقلال بازی خوبی را انجام داد و توانستیم در دربی پیروز شویم.

وی افزود: قبل از بازی ایمان داشتیم که می‌توانیم در دربی استقلال را شکست دهیم. عملکرد ما خوب بود و با ارائه بازی بهتر در نیمه دوم توانستیم شکست نیمه اول را به برد در پایان بازی تبدیل کنیم.

علی‌عسگر در پایان گفت: امیدوارم روند نتایج پرسپولیس از این به بعد بهتر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)