بازیکن جوان سرخپوشان ابراز امیدواری کرد روزی به یکی از بازیکنان اصلی تیم محبوب پایتخت تبدیل شود.

سعید حلافی بازیکن جوان تازه به خدمت گرفته شده سرخپوشان امروز برای برخی کارهای اداری به باشگاه مراجعه کرده بود که ما هم فرصت را مغتنم شمرده و با وی گفت و گوی کوتاهی انجام دادیم.

آقای حلافی خودت را برای هواداران ما بیشتر معرفی کن.
سعید حلافی هستم فرزند فوتبالیست سابق خوزستان حمید حلافی. متولد 1369/2/30 اهواز هستم. الانم خیلی خوشحالم که به تیم محبوبم پیوستم.

در چه تیم های سابقه بازی داشتی؟
در فولاد زیر نظر آقای بگویچ و نیکولیچ بودم در استقلال اهواز با آقای غلامی کار کردم در نوردلوله اهواز زمانی که 14 سال داشتم در لیگ 3 بازی می‌کردم. سپس به صنعت نفت آبادان پیوستم و زیر نظر آقایان قاسمپور، تقوی و دکتر ذولفقارنسب کار کردم. سپس به مدت سه ماه به دعوت بگویچ به پاس همدان رفتم ولی با بازگشت آقای تقوی به صنعت نفت به صنعت نفت برگشتم. الانم خوشحالم به تیم محبوبم پرسپولیس پیوستم.

هواداران شما را با گل های که تو بازی با استقلال دو سال پیش به ثمر رساندی می شناسند. شما در چه پستی بازی می‌کنید و چند گل زده اید؟

من در اون فصل 4 گل به ثمر رساندم. که دو تاش استقلال و یکی استقلال اهواز بود. در فصل پیش هم 6 گل زدم. من در پست هافبک چپ و راست و هافبک تهاجمی بازی می‌کنم (مدیر عامل باشگاه به سایت تذکر داده بود که سعید مهاجم نیست و هافبک است و اشتباه سایت بود که ایشان را مهاجم معرفی کرده بود.).

سابقه بازی ملی هم داری؟

من در تیم‌های نوجوانان و جوانان و اردوهای امید بودم. در اردوی ویتنام با تیم جوانان در یک بازی بهترین بازیکن میدان شدم و در بازی با تیم دوم هامبورگ دو گل به ثمررساندم. امیدوارم با درخشش در پرسپولیس تیم ملی امیدو بزرگسالان نیز دعوت شوم

حتماً می دانید بازی در پرسپولیس بسیار سخت است. بازی در برابر چشمان هزاران تماشاگر که همیشه جلوی هر حریفی برد با بازی خوب می‌خواهند. و از سوی دیگر تیم بازیکنان با تجربه ملی هم در پست شما دارد. نظر خودت در این مورد چیست؟

به هرحال من از فوتبال جنوب و مردمانی که عاشق فوتبال هستند آماده‌ام. در آبادان صنعت نفت خیلی محبوب است. در اهواز هم فولاد. ولی می‌دانم شرایط پرسپولیس در ایران با همه تیم‌ها متفاوت است. سعی می‌کنم در ابتدا جزو 18 نفر قرار گیرم و بعداز فرصت‌های کم 10 دقیقه‌ای که به من می‌دهند استفاده کرده و خودم را نشان دهم تا از فصل‌های آتی به بازیکن اصلی تبدیل شوم.

چی شد به پرسپولیس آمدی؟

من عاشق این تیم هستم. همه ایرانی‌ها از بچگی طرفدار یکی از این دو تیم بزرگ پایتخت هستند. من هم از خانواده فوتبالی هستم و از بچگی فوتبال دنبال می‌کردم. و طرفدار پرسپولیس بودم.

امیدوارم از دست ما ناراحت نشوید ولی هر بازیکنی می‌آید ابتدا این را می‌گوید و بعد حرفش را عوض می‌کند.

نه همه دوستان من را می‌شناسند. من با بازی های خودم این را ثابت می‌کنم. شاید مبلغ قراردادم هم این را نشان دهد.

سخن آخر؟

خیلی خوشحالم به پرسپولیس پیوستم. امروز به آبادان بر می‌گردم کارهای اداری را انجام دهم و از دوشنبه به تیم ملحق می‌شوم. امروز که سایت باشگاه را دیدم و متوجه شدم هواداران پرسپولیس مرا می‌شناسند بسیار خوشحال شدم و امیدوارم من را به عنوان یک بازیکن جوان در پرسپولیس پذیرا باشند. من انگیزه فراوانی دارم خوشبختانه اهل حاشیه هم نیستم و امیدوارم بتوانم روزی در پرسپولیس به بازیکن بزرگی تبدیل شوم. سلام مرا به همه هوادارن برسانید و از آنها بخواهید ما جوانان را از دعای خیر خود محروم نکنند.

برایت آرزوی موفقیت می‌کنیم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)