فقط علی دایی را می شناختم

مرجع خبری پرسپولیس : سکو برت مدافع جدید پرسپولیس که به دلیل صادر نشدن ITC نتوانست پرسپولیس را برابر سپاهان همراهی کند به زودی به ترکیب پرسپولیس اضافه خواهد شد.

 

مصاحبه مدافع مالیایی و بلندقامت پرسپولیس را به گزارش مرجع خبری پرسپولیس از کانون مشوقین مرور می کنید:

 

ابتدا از پرسپولیس بگو و اینکه در مدتی که در ایران بودید چه شناختی از این تیم و هوادارانش پیدا کردی؟


از روزی که به پرسپولیس آمدم و با این تیم تمرین کردم از جو حاکم بر آن و هواداران خوبی که دارد خیلی خوشم آمده و من به عنوان بازیکنی که در لیگ های معتبر دنیا بازی کرده ام پرسپولیس را تیم محبوب و بزرگی دیدم و نگاه من به این باشگاه و هوادارانش نگاهی متعصبانه است و در دنیا خیلی مشکل می شود تیمهایی مانند پرسپولیس را پیدا کرد که چنین طرفدارانی داشته باشند.

 

 

 

قراردادت با پرسپولیس تا چه زمانی است؟

من تا پایان فصل قرار دادی 6 ماهه با باشگاه بستم و دوست دارم که برای فصل بعد انقدر خوب باشم که بتوانم قراردادم تمدید کنم .

 

در چه پست هایی بازی می کنی؟

من در فوتبال ایران این توانایی را دارم که در تمام پست ها بازی کنم و اگر علی دایی بخواهد حاضرم در هر پستی بازی کنم اما پست تخصصی من دفاع آخر است که با توجه به اینکه توانایی دارم با دو پا بازی کنم می توانم در دفاع چپ و یا راست هم به تیم کمک کنم.

توضیح: نوید مجد قوانلو مدیر برنامه سکوبرت می گوید که وقتی سکوبرت می گوید در تمامی پست ها می تواند بازی کند به این دلیل است که سطح فوتبال او واقعا بالاتر از سطح فوتبال ایران است چون این بازیکن 11 سال سابقه بازی در اروپا را دارد.

 

با کدام بازیکنان بزرگ دنیا همبازی بوده ای و یا در مقابل آنها بازی کردی؟

من با عیسی ترائوره و والو ترائوره که از هموطنانم هستند دوستی صمیمی دارم و در مقابل بازیکنان بزرگی چون ترزگه رونالدینیو کلارسون ریوالدو و اکثر بازیکنان بزرگ اروپا بازی کرده ام.

 

قبل از اینکه به ایران بیایی از فوتبال ایران چه شناختی داشتی؟

فقط علی دایی را می شناختم.

 

نظرت در رابطه با مردم ایران چیست؟

ایرانیان مردمی مهمان نواز هستند که همیشه خنده به لب دارند و من انها را شبیه مردم آفریقا انسان هایی خونگرم و با محبت دیدم و خیلی از کشور شما خوشم آمده مخصوصا از تهران و ترجیح می دهم تا زمانی که در ایران بازی می کنم در پرسپولیس و در تران زندگی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)