پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم پرسپولیس گفت:پرسپولیس را دوست داشتم و اینجا آمدم.

به گزارش پرسپولیس نیوز، مهدی طارمی در گفت و گویی متفاوت درباره مسائل مختلف صحبت کرده است.
وی درباره اینکه چقدر اهل حاشیه و جنجال است اظهار داشت:سعی می کنم دنبالش نباشم اما گاهی اوقات پیش می آید.

طارمی درباره اینکه چه نظری درباره عدد 4 دارد گفت:عدد 4؟چی هست 4؟بعدش می شود 5.

وی درباره عدد 6 اظهار داشت:6 تا به استقلال زدیم.

طارمی درباره اینکه آیا از استقلال پیشنهاد داشته است یا نه گفت:موقعی که می خواستم با پرسپولیس امضا کنم،استقلال به من پیشنهاد داد.امیرخان سرمربی بود.ولی من پرسپولیس را دوست داشتم و اینجا آمدم.

 

وی درباره نقطه ضعف و قوتش گفت: نقطه قوتم گام های بلندم است که باعث می شود هرجا توپ بیفتد به آن برسم مخصوصا وقتی پشت سر دفاع می افتد حتما از آن عبور می کنم و بازی خوانی خوبی هم دارم و در بازی از آن استفاده می کنم. نقطه ضعفم تک به تک هاست که اگر بتوانم آنها را گل کنم خیلی خوب می شود!

 

طارمی درباره اینکه دل مشغولی اش بعد از فوتبال چیست گفت: به خاطر اینکه از بچگی خیلی به فوتبال علاقه داشتم فکر کنم بعد از تمام شدن فوتبال هم دوباره دنبال فوتبال باشم!

 

مهاجم پرسپولیس درباره موسیقی مورد علاقه اش گفت: نمی شود گفت مجاز نیست! ولی من کلا رپ گوش می کنم.

 

طارمی درباره اینکه چه چیزی خوشحال و ناراحتش می کند با شوخی گفت: وقتی خوشحال می شوم که مهرداد کفشگری بتواند راحت کتابی صحبت کند. (و سپس ادای لهجه کفشگری را درمی آورد!). وقتی که مهرداد به بازیکنان جوان تیم اعتراض می کند هم ناراحت می شوم. گذشته از شوخی وقتی کسی زور می گوید باعث ناراحتی من می شود.

 

طارمی در پاسخ به اینکه زندگی اش شبیه چه ضرب المثلی است گفت: میازار موری که دانه کش است.

 

وی در پاسخ به اینکه بهترین شهر دنیا کجاست گفت: بوشهر.

 

وی ادامه داد: من مادر و خواهرم را خیلی دوست دارم و همیشه به من توجه داشته اند و پشتوانه ام بوده اندو کمک کردند تا در زندگی موفق باشم.  به جز فوتبال هرچه در زندگی شخصی یاد گرفتم از مادرم بوده.

 

طارمی درباره اینکه نظرش درباره پرسپولیس چیست گفت: در حال حاضر پرسپولیس همه چیز ما است. البته کلا از بچگی تا حالا همه چیزمان بوده.

 

طارمی درپاسخ به اینکه اگر اعلام کنند پرسپولیس ورشکست شده چقدر حاضر است برایش هزینه کند گفت: من هرچه دارم از پرسپولیس است و اگر ورشکست شود هرچه دارم برایش می دهم.

 

طارمی در پایان گفت : امیدوارم این لطفی که الان مردم نسبت به من دارند کمی بیشتر شود و یک روز اسطوره باشگاه پرسپولیس شوم و همیشه اسمم در تاریخ بماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)