عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من برای گرفتن یک پست مثل خیلی از آقایان مسائل اخلاقی را زیر پا نمی گذارم.

محمدجعفر کامبوزیا در گفت و گو با خبرنگار اوج ، درباره جدایی اش از هیات مدیره پرسپولیس و انتخاب اعضای جدید این هیات اظهار داشت: من شخصا دوست نداشتم در هیات مدیره حضور داشته باشم. روز سه شنبه هم شفاهی از سمتم استعفا داده بودم. چهارشنبه نیز به صورت کتبی استعفایم را ارائه دادم. انتظار داشتم قبل از اعلام اسامی اعضای جدید هیات مدیره نامه استعفایم را که پس از تماس تلفنی با سجادی به وزارت ورزش فرستادم رسانه ای می کردند اما نمی دانم چرا این کار انجام نشد.
وی ادامه داد: من برای گرفتن یک پست مثل خیلی از آقایان مسائل اخلاقی را زیر پا نمی گذارم و ارزش خودم را پایین نمی آورم. پست و مقام برای من ارزشی ندارد که اگر داشت مثل آقایان به در و دیوار می زدم تا صندلی ام را حفظ کنم.
کامبوزیا در ادامه گفت: من صلاح دیدم جا را برای آقایانی که تشنه خدمت هستند باز کنم. آنهایی که فکر می کنند فقط خودشان به پرسپولیس عشق و علاقه دارند، من امیدوارم این عزیزان قلبا هم پرسپولیسی باشند. گذشت زمان همه چیز را نشان خواهد داد. من نمی خواستم مثل خیلی ها ادب و اخلاق را زیر پا بگذارم.
عضو پیشین هیات مدیره پرسپولیس اظهار کرد: می خواهم بگویم افکار عمومی متوجه می شود که مشهور بودن دلیل بر مشروعیت نیست. همه باید یک نفر را از نظر اخلاقی و اجتماعی قبول داشته باشند. افرادی که اینطور نیستند به هیچ وجه موفق نخواهند بود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است با رویانیان صحبت کند، اظهار کرد: با کسی که فرق مار و پله و شطرنج را نمی داند و اسم من را بلد نیست بیان کند هیچ حرفی ندارم. من بروم داخل هیات مدیره با  فردی که سواد ندارد، چه حرفی بزنم؟ اصلا راجع به چه حرف بزنم؟
کامبوزیا در پایان افزود: من افتخار می کنم که در جامعه شطرنج حضور دارم و به دور از تمام کثیفی ها و ناهنجاری ها و بی اخلاقی ها کارم را می کنم. امیدوارم آقایان هم بتوانند راهی که به دنبالش هستند را طی کنند.آقایان،این شما و این پرسپولیس.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)