مرجع خبری پرسپولیس : متن مصاحبه با سه پرسپولیسی در ادامه مطلب..

نيكبخت: به خاطر پرسپوليس لاغر شده ام

خليلى: براى حضور در اردوى تيم ملى مشكلى ندارم

مازيار زارع: دوست دارم در پرسپوليس بمانم

 

نيكبخت: به خاطر پرسپوليس لاغر شده ام

عليرضا نيكبخت مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خدا را شكر مى كنم كه به خاطر پرسپوليس لاغر شده ام.وى همچنين اظهار داشت: از روز اول نيز مشكل بدنى و اضافه وزن نداشتم اما خدا را شكر مى كنم كه همه به من مى گويند لاغر شده ام. مى توانيد بنويسيد به خاطر پرسپوليس اين كار را كرده ام. او درباره بازى مقابل پاس در چهارچوب جام حذفى عنوان كرد: بازى بسيار سختى داريم. تك بازى ها در جام حذفى به منزله مرگ و زندگى است. مى خواهيم خاطره خوش قهرمانى در فصل گذشته را اين بار در جام حذفى تكرار كنيم. نيكبخت در خصوص صعود به مرحله دوم ليگ قهرمانان آسيا گفت: كار ما در مرحله دوم سخت تر است البته قبل از آن بايد الشباب عربستان را ببريم. با برد مقابل الشباب و سرگروهى مى توانيم راحت تر به مرحله بعد فكر كنيم و با ميزبانى در مرحله دوم به فكر فينال باشيم.

خليلى: براى حضور در اردوى تيم ملى مشكلى ندارم

محسن خليلى مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با رفع مصدوميت براى حضور در اردوى تيم ملى مشكلى ندارم.وى اظهار داشت: خوشبختانه تمرينات منظمى را زير نظر دكتر زرينه انجام دادم و آماده هستم كه با رفع مصدوميت با قدرت و بدون مشكل در اردوى تيم ملى شركت كنم. او افزود: شرايط براى من حساس است. با توجه به ليست ۴۱ نفره قطبى بايد با مهاجمان خوبى رقابت كنم تا بتوانم به هدف خود يعنى حضور در تركيب ثابت برسم. خليلى درباره بازى فردا مقابل پاس همدان در چهارچوب جام حذفى عنوان كرد: بايد در جام حذفى نتايج خوبى بگيريم تا ناكامى در ليگ برتر را جبران كنيم و بتوانيم در اين فصل يك جام را به دست آوريم.

مازيار زارع: دوست دارم در پرسپوليس بمانم

مازيار زارع هافبك تيم فوتبال پرسپولس گفت: سال خوبى داشتم و دوست دارم در اين تيم بمانم.وى همچنين اظهار داشت: شرايطم خوب است. اعتماد به نفس كافى دارم تا در بازى هاى پرسپوليس موثر باشم. او افزود: در اين فصل، به دليل اينكه اولين سال حضورم در پرسپوليس بود، دچار مشكلات جزيى شده بودم اما اين مسايل به مرور زمان حل شد و در شرايط خوبى هستم. زارع عنوان كرد: تجربه يك ساله خوبى داشتم. به همين دليل، دوست دارم در پرسپوليس بمانم. با اهداف بزرگى به اين باشگاه آمدم و به برخى خواسته هايم رسيدم. هواداران هم به من محبت دارند و همين موضوع، مسئوليتم را سنگين تر مى كند. اين بازيكن درباره بازى فردا با پاس همدان در جام حذفى، تاكيد كرد: اين ديدار براى ما بسيار مهم است. مى توانم بگويم اين بازى از تمام ديدارهايى كه با پيراهن پرسپوليس انجام دادم، حساس تر است. بايد به قهرمانى در جام حذفى برسيم و دل هواداران را شاد كنيم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)