هفته ششم ليگ فوتبال ايتاليا با انجام 2 ديدار آغاز خواهد شد. يوونتوس در هفته ششم سري A ميزبان رم است و ميلان در زمين پارما به ميدان خواهد رفت.

فارس،يوونتوس از 5 ديدار گذشته خود توانسته 4 پيروزي و يک تساوي بدست آورد تا صدر نشين ليگ ايتاليا باشد.

در ديگر ديدار، ميلان 6 امتيازي که اکنون دهم جدول است، براي نجات خود از اين شرايط در انيو تارديني به مصاف پارما خواهد رفت. روسونري که بدترين نتيجه‌‌ها را در 82 سال گذشته گرفته است، سرمربي خود ماسيميليانو آلگري را زير فشار شديدي مي‌بيند. آنها براي فرار از اين شرايط بايد پارما را شکست دهند.

در سوي ديگر ميدان، پارما که تنها يک امتياز کمتر از ميلان دارد، با روبرتو دونادوني تحول زيادي داشته و اميدوار است بتواند با توجه به داشته‌هايش نتيجه‌هاي خوبي بگيرد. ساير ديدارهاي اين هفته يکشنبه برگزار خواهند شد.

 

اما در آخرین بازی هفته پنجم  سيه نا  با يک گل از سد ميهمانش بولونيا گذشت.  هفته پنجم رقابت هاي سري A با انجام يک ديدار به پايان رسيد که در آن سيه‌نا با يک گل از سد بولونيا گذشت و دومين پيروزي فصل خود را به دست آورد اما با توجه به کسر 6 امتياز از اين تيم با دو امتياز در رده هجدهم جدول رده بندي قرار گرفت.

 

چلسي به دنبال حفظ صدرنشيني برابرآرسنال

 در هفته ششم ليگ برتر انگليس چلسي در ورزشگاه آرسنال به دنبال حفظ صدرنشيني است و ليورپول همچنان در پي کسب نخستين پيروزي فصل خود قرار دارد.

هفته ششم ليگ برتر انگليس با انجام 8 ديدار آغاز خواهد شد. در مهم‌ترين ديدار تيم‌هاي لندني آرسنال و چلسي در ورزشگاه امارات با يکديگر روبه‌رو خواهند شد. چلسي که از 5 ديدار گذشته خود 13 امتياز بدست آورده و صدر نشين ليگ جزيره است، به دنبال حفظ جايگاه خود با امتياز گيري برابر توپچي‌ها است. آرسنال نيز با 9 امتياز در جدول رده بندي در جايگاه پنجم قرار گرفته و قصد دارد با پيروزي خانگي برابر آبي‌هاي لندن خود را به يک امتيازي اين تيم برساند.

در ديگر ديدار مهم اين هفته منچستريونايتد در اولدترافورد ميزبان تاتنهام هاتسپر خواهد بود.

برنامه ساير ديدارهاي اين هفته به شرح زير است:

نورويچ – ليورپول

فولام – منچسترسيتي

اورتون – ساوتهمپتون

ريدينگ – نيوکاسل

استوک – سوانسي

ساندرلند – ويگان
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)