چلسي و منچستريونايتد در دور يک هشتم نهايي جام اتحاديه فوتبال انگليس فردا شب يک بار ديگر در استمفورد بريج با يکديگر ديدار خواهند کرد.

  مرحله يک هشتم نهايي جام اتحاديه فوتبال انگليس با برگزاري ديدارهايي انجام خواهد شد.

در مهم‌ترين ديدار چلسي و منچستريونايتد در استمفورد بريج، ورزشگاه اختصاصي چلسي در لندن به مصاف هم خواهند رفت. اين 2 تيم يکشنبه گذشته در چارچوب ليگ برتر انگليس در همين ورزشگاه باهم ديدار کرده بودند که در يک ديدار پر حاشيه و جنجالي، يونايتد با نتيجه 3 بر 2 ميزبان خود را شکست داد.

به گزارش فارس، در اين ديدار برانيسلاو ايوانوويچ و فرناندو تورس از چلسي اخراج شدند، گل سوم يونايتد که توسط خاوير هرناندز زده شد آفسايد بود و پس از پايان بازي برخي از بازيکنان چلسي داور اين ديدار را به توهين نژاد پرستانه و به زبان آوردن حرف‌هاي نامناسب متهم کردند.

باشگاه چلسي اعلام کرده از مارک کلاتنبرگ، داور اين ديدار به اتحاديه فوتبال انگليس شکايت خواهد کرد و اتحاديه داوران حرفه‌اي انگليس نيز در بيانيه‌اي حمايت کامل خود را از اين داور اعلام کرده‌اند.

با توجه به اينکه اين جام، کم اهميت‌ترين جام در کشور انگليس است، مشخص نيست اين 2 تيم با چه ترکيبي راهي ميدان خواهند شد. اگر آبي‌هاي لندن بخواهند انتقام شکست ابتداي هفته خود را بگيرند، با ترکيب کامل وارد ميدان خواهند شد. از سوي ديگر، الکس فرگوسن که همواره در اين گونه جام‌ها به بازيکنان جوان و کم تجربه خود ميدان مي‌دهد، ممکن است براي شکست دادن چلسي کاري غير معمول انجام داده و با تيم اصلي وارد زمين شود.

اين ديدار چهارشنبه شب و از ساعت 23:15 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

برنامه ساير ديدارهايي که چهارشنبه برگزار مي‌شوند به شرح زير است:

نورويچ سيتي – تاتنهام هاتسپر

ليورپول – سوانسي سيتي

 ديدارهاي اين مرحله امشب (سه شنبه) نيز با برگزاري 5 ديدار آغاز مي‌شود که برنامه آنها به شرح زير است:

ساندرلند – ميدلزبرو

سوييندن – استون ويلا

ويگان – بردفورد

ليدز يونايتد – ساوتهمپتون

ريدينگ – آرسنال

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)