مرجع خبری پرسپولیس : تیم پرسپولیس آخرین تمرین خود برای اجرای برنامه هایش برابر تیم شاهین را امروز  در ورزشگاه درفشی فر انجام داد.

از اتفاقات خوب تمرین امروز سرخپوشان آن بود که مصطفی دنیزلی بدون  غایب و مصدوم، بازیکنان خود را کامل در اختیار داشت و تمرین با تمام قوا انجام شد.

مصطفی دنیزلی امروز هر چند کمی از فشار تمرینات کم کرد اما با همان جدیت روزهای گذشته از بازیکنانش می خواست که گفته های او را بویژه در بازی تمرینی به کار ببندند.

سرمربی پرسپولیس همچنین براساس اطلاعات دریافتی از آنالیز بازی های شاهین، دستورالعمل هایی برای مردان خود داشت.

بخشی از تمرین امروز پرسپولیس به سپک تاکرا اختصاص داشت که لحظات پرنشاطی را برای بازیکنان رقم زده بود. لوگوشیچ هم با سرسختی خاصی به آماده کردن دروازه بان ها مشغول بود.

علیرضا نورمحمدی که روز دوشنبه به دلیل سرماخوردگی نتوانست تمرین را ادامه دهد، امروز بعد از معاینه و مصرف داروهای تجویز شده در تمرین شرکت کرد.

کادر پزشکی امروز مجوز بازی این بازیکن را صادر کرد. در تمرین امروز همچنین در یک صحنه، از ناحیه انگشت دست مصدوم شد. به همین دلیل در پایان تمرین نسبت به عکسبرداری از دست او اقدام شد.

دکتر چشمه سری اعلام کرد؛ اولادی دچار مشکل خاصی نشده و برای بازی فردا (چهارشنبه) برابر شاهین در اختیار کادر فنی خواهد بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)