حداقل دو بازی ، شاید سه بازی

مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان پرسپوليس كه با هزار اميد و آرزو فصل تازه ليگ برتر را آغاز كرده و قبل از بازي با تراكتورسازي از آمادگي مطلوبش خبر داده بود، دوباره مصدوم شد.

 

کریم باقری یک سوم پایانی بازی تراکتورسازی را از دست داد و در ريكاوري پرسپوليسي‌ها شركت كرد اما اصلا وارد زمين چمن نشد چرا كه لباس شخصي به تن داشت و با مصدوميتي كه نصيبش شده بود قادر به دويدن نبود.  باقري حدود 40 دقيقه در رختكن ماساژ گرفت و بعد مثل همه بازيكنان پرسپوليس راهي استخر ورزشگاه آزادي شد. بعد از جلسه تمرين اما فريد زرينه پزشك پرسپوليس درباره مصدوميت وي گفت: «آقاي باقري از ناحيه عضله همسترينگ دچار كشيدگي شده و حداقل دو هفته در ميادين حاضر نخواهد بود.»

باقري بايد فيزيوتراپي كند و بعد از چند جلسه فيزيوتراپي در صورت بهتر شدن قادر به تمرين سبك خواهد بود.» مصدوميت باقري البته بر اثر ضربه و بازي خشن بازيكنان حريف ايجاد نشده بلكه وي در يكي از استارت‌ها دچار اين آسيب‌ديدگي شده است.

كريم باقري كه در نيم فصل دوم ليگ نهم نيز دو سه مصدوميت سخت را پشت سر گذاشت به تازگي دچار آسيب‌ديدگي همسترينگ نشده بود اما بعيد نيست وي به خاطر فشردگي مسابقات، سه مسابقه بعدي تيمش مقابل صباي قم، سايپا و صنعت نفت آبادان كه در تاريخ‌هاي 10، 15 و 23 مرداد برگزار مي‌شود را از دست بدهد و بعد از ورود به تعطيلات طولاني‌مدت ليگ برتر، براي بازي هفته پنجم كاملا آماده شود.

 

از آنجايي كه علي دايي هم قصد ندارد درباره كاپيتان 37 ساله تيمش ريسك كند، بعيد نيست با وجود بهبودي باقري تا قبل از بازي با نفت آبادان، او را براي بازي هفته پنجم نگه دارد و با آمادگي كامل به زمين بفرستد، به‌خصوص كه الان محمد نوري هم در پرسپوليس حضور دارد و تشنه بازي در پستي است كه به نام آقا كريم ثبت شده.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)