رییس اسبق فدراسیون فوتبال به مصاحبه جدید هاشمی طبا واکنش نشان داد.

داریوش مصطفوی در گفت و گو با اوج در خصوص اظهارات اخیر هاشمی طبا،رییس اسبق سازمان تربیت بدنی،اظهار داشت:زمانی که من به فوتبال این مملکت خدمت می کردم اوضاع زیاد جالب نبود.مشکل بودجه داشتیم و مسایل دیگری هم وجود داشت.

وی افزود:برخی از باشگاه ها علیه من بودند.البته تهدید هم می کردند.هم من را و هم همکارانم را.مثلا گفته بودند که آقای عسگری را که آن موقع قضاوت می کرد می کنند داخل گونی و می برند.به من این حرف را نزده بودند اما وقتی به همکارانم این حرف را بزنند یعنی به من زده اند.

مصطفوی ادامه داد:سازمان تربیت بدنی به من گفت استعفا بده و بیماری قلبی هم بهانه بود.من قلبم مثل ساعت کار می کند.الان هم هفته ای دو بار فوتبال بازی می کنم.از بچه ها بپرسید مشکل قلبی دارم یا نه.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی به وی گفته بود استعفا دهد،گفت:من اسم نمی آورم.به هر حال نان و نمک برخی ها را خورده ام.سازمان هم صلاح من را می خواست.البته نمی دانم روی آنها فشار بود که من را بردارند یا نه.

مصطفوی در پاسخ به این سوال که با روی کار آمدن وزیر جدید امیدوار است به فضای فوتبال برگردد،اظهار داشت:من همیشه برای فوتبال این مملکت زحمت کشیده ام و هدفم پیشرفت این فوتبال بوده.امیدوارم فضا به گونه ای شود که وزیر جدید نگاهی به گذشته کند و ببیند چه کسانی برای این فوتبال زحمت کشیده اند.

مصطفوی در پاسخ به این سوال که آیا سلطانی فر را می شناسد،گفت:بله.او زمان ریاست من در فدراسیون فوتبال با تیم ملی رفت کانادا.

هاشمی طبا در مصاحبه ای که امروز از وی منتشر شده در پاسخ به این سوال که آیا خاتمی دستور برکناری مصطفوی از فدراسیون فوتبال را داده بود،گفت:خاتمی هیچ دستوری برای برکناری او نداد، به هیچ وجه. فضای مطبوعات خیلی علیه مصطفوی بود. او هم به شدت ناراحت و دلگیر. امروز یادش رفته او می‌گفت که من را تهدید کرده‌اند و گفته‌اند که می‌خواهند من را درون گونی کنند و ببرند! حتی در بدرقه تیم ملی که می‌خواسته به توکیو برود حاضر نشد. ما نسبت به سلامتی‌اش حساس بودیم. مصطفوی بیماری قلبی داشت. من به فائقی گفتم که به مصطفوی پیشنهاد بده استعفا بدهد و ایشان قبول کرد و استعفایش را نوشت. بعد از آن هم صفایی فراهانی روی کار آمد و هیچ زوری هم در کار نبود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)