پرسپولیس نیوز : مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: چه تضمینی است که الان نفری جلو بیاید و 20 درصد پول را بدهد، بعدا برای این باشگاهها خرج کند؟

داریوش مصطفوی در رابطه با احتمال واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس در نوبت دوم مزایده اظهار داشت: از همان روز اولی که خصوصی سازی قیمت 290 میلیارد را برای این 2 باشگاه اعلام کرد من گفتم که قیمت بالاست. در نهایت نیز ما وقتی می دانستیم که وضعیت اقتصادی مردم چطور است، متوجه می شدیم که فروش رفتن 2 باشگاه وجود ندارد. حتما این بار نیز به جز مثلث عابدینی، پروین و هدایتی که امکان حضورشان هست، هیچ کس دیگری جلو نمی آید.

وی ادامه داد: یکی، 2 نفر دیگر نیز که قصد حضور در واگذاری را داشتند، با من مشورت کردند اما در نهایت متوجه شدند که پولشان به این ماجرا نمی رسد. این چند نفری که می گویم نیز از طرفداران دوآتشه استقلال و پرسپولیس هستند اما آنها نیز توان خرید 2 باشگاه را ندارند. در ضمن چه تضمینی است که الان نفری جلو بیاید و 20 درصد پول را بدهد، بعدا برای این باشگاهها خرج کند؟

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در خصوص صحبتهای پوری حسینی که اعلام کرده برخی که در این سالها از کنار این 2 باشگاه در آمد کسب کردند و مشهور شدند حالا جلو بیایند، خاطرنشان کرد: اگر مقصود پوری حسینی امثال همان مثلثی هستند که برای خرید پرسپولیس پا پیش گذاشته اند، باید بگویم اینها چکیده فوتبال هستند و بهتر از غیرفوتبالی هایی هستند که به فوتبال آمدند و در این رشته مدیریت غلط کردند و رفتند.

وی درباره اینکه گفته می شود اگر سرخابی ها تا مرداد واگذار نشوند، منحل خواهند شد، گفت: اصلا این حرف خنده دار است و پاسخی برای آن ندارم چون نمی دانم چه چیزی را می خواهند منحل کنند. شنیده ام که می خواهند با همان سیستم دولتی کار را پیش ببرند.

مصطفوی در پاسخ به این سوال که موافق واگذاری باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتان است، عنوان کرد: مشکل اینجاست که هدایتی، عابدینی و پروین مثلثی را تشکیل داده و به دنبال سهم خود هستند. من می توانم بیش از 500 نفر را نام ببرم که در پرسپولیس بازی کرده اند و پیشکسوت این تیم محسوب می شوند. اینکه یک گروه خاص بخواهند این سهام را برای خود بردارند، جالب و درست نیست.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درباره عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی گفت: حق فوتبال سالهاست که به حلقوم صداوسیما می رود. از برنامه نود بگیر تا پخش زنده مسابقات که پولش پرداخت نمی شود. به نظرم با این وضعیت فدراسیون فوتبال باید حق پخش را به تهیه کنندگان خارجی بدهد. در زمان ریاست من نیز شبکه الجزیره حاضر بود با مبلغ خوبی حق پخش را در اختیار بگیرد.

مصطفوی در پایان در واکنش به ادعای صدا و سیما که اعلام کرده مجمع تشخیص مصلحت نظام رای داده که حق پخش فوتبال غیرقانونی است، تصریح کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام قابل احترام است اما کارشناس فوتبال که ندارد. مشکل فوتبال ما این است که یک نفر را ندارد پای آن بایستد. برخی از مدیرانی هم در باشگاهها هستند، قبل از این دوست داشتند با بازیکنان عکس یادگاری بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)